برگزاری مجازی طرح «شمیم رمضان» در یزد

همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، طرح «شمیم رمضان» به صورت مجازی در مدرسه علمیه خواهران حضرت سید الشهداء(ع) یزد برگزار می‌شود.

به گزارش یزدی نیوزهمزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان طرح «شمیم رمضان» در چهار عنوان پاتوق اندیشه، قرار دلدادگی، ضیافت شیرین و سحر مهدوی در مدرسه علمیه خواهران حضرت سید الشهداء(ع) یزد به صورت مجازی برگزار می‌شود.

 
در بخش «پاتوق اندیشه»، طلاب از صوت اساتید در خصوص مسائل مرتبط با ماه مبارک و دروس اخلاقی بهره‌مند می‌شوند و در بخش «قرار دلدادگی» نیز روزانه یک ختم کل قرآن کریم هدیه به ارواح طیبه شهدا انجام می‌شود.
 
در این طرح ثواب قرائت هر روز به یک شهید والا مقام تعلق گرفته و یکی از طلاب سیره عملی آن شهید را از طریق کلیپ و بروشور در معرض دید سایر طلاب قرار می‌دهد.
 
در بخش «ضیافت شیرین» نیز هر روز طلابی که در آشپزی مهارت دارند یک دستور غذایی یا شیرینی پزی مخصوص ماه مبارک به همراه بیان نکات بهداشتی و تغذیه سالم درقالب پیام های کوتاه در اختیار دوستان خود قرار می‌دهند.
 
«سحر مهدوی» چهارمین بخش طرح شمیم رمضان بوده که در آن کلیپ، سخنرانی و بروشور درخصوص حضرت ولی عصر(عج) و فرهنگ انتظار در سحرهای ماه مبارک در  اختیار طلاب قرار می‌گیرد.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..