تجهیز بیمارستان قدیم شهید رهنمون برای شرایط بحرانی

نماینده منتخب مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی از تجهیز بیمارستان قدیم شهید رهنمون برای شرایط بحرانی خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز میرمحمدی در نشست هم اندیشی با هیات رئیسه و مدیران بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: بیمارستان شهید رهنمون یزد تا ۲ماه آینده به عنوان بیمارستان بحران تجهیز خواهد شد.

وی افزود : با تجهیز و نوسازی این بیمارستان ، ۱۰۰ تخت به تخت‌های بیمارستانی اضافه می‌شود و در شرایط عادی هم مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: عملکرد همه‌ واحد‌ها به خصوص معاونت بهداشت، درمان، غذا و دارو، تحقیقات و فناوری، اورژانس و پشتیبانی قابل تقدیر است و با برنامه ریزی می توانیم به حول قوه الهی این بیماری را در استان ریشه کن کنیم.
میرمحمدی با توجه به همکاری سازمان ها، نهاد‌ها، ادارات، صنعت، خیران و … با دانشگاه جهت ریشه کن کردن این بیماری افزود: با وجود تلاش‌های بی وقفه دانشگاه در تامین لوازم بهداشتی و پزشکی ، استان به خودکفایی رسیده و علاوه بر رفع نیاز استان، نیاز سایر استان‌ها را تامین می‌کنیم. 
نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس نیز جهت رفع مشکلات، در راه توسعه و پیشرفت حوزه بهداشت و درمان در استان پشتیبانی لازم را خواهند داشت.
 
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..