آغاز عملیات اجرایی ساخت ۴باب آموزشگاه در اردکان

به مناسبت بزرگداشت مقام معلم و با حضور مسؤولین استان و شهرستان، عملیات اجرایی ساخت ۴باب آموزشگاه توسط شرکت معدنی و صنعتی چادرملو اردکان آغاز شد.

به گزارش یزدی نیوز، محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم ضمن تبریک هفته معلم گفت: امیدواریم که بتوانیم محیطی مطابق با استاندارد‌های روز دنیا برای تحصیل دانش‌آموزان فراهم کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هم اظهار داشت: میانگین تخریب و بازسازی فضا‌های آموزشی شهرستان اردکان از میانگین استان بالاتر است و ۶۰درصد از این فضا‌ها با این چالش مواجه است.
دانافر افزود: با شروع ساخت و ساز این مدارس گشایشی ایجاد خواهد شد و امیدواریم که خیرین در این زمینه به یاری آموزش و پرورش بشتابند. به میزان یاری خیرین در این زمینه مسئولین نوسازی مدارس هم به همان میزان اعتبار خواهند گذاشت
شهابی زاد فرماندار اردکان هم خاطرنشان ساخت: برای ساخت ۴واحد ۱۰کلاسه که هر طبقه آن ۱۲۰۰مترمربع است، ۲۴میلیارد تومان هزینه برآورد شده که نیمی از این مبلغ یعنی ۱۲میلیارد تومان از سوی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و نیم دیگر از اعتبارات دولتی تأمین می‌شود.
مصری نژاد مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو نیز این اقدام را در راستای مسئولیت اجتماعی و کمک به آموزش شهرستان عنوان کرد و گفت: این آموزشگاه‌ها طبق پیش بینی‌های صورت گرفته طی دوسال احداث و به بهره برداری می‌رسد.
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..