آغاز به‌کار رسمی سامانه آنلاین خانه مطبوعات استان

با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد سامانه آنلاین خانه مطبوعات استان به‌طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد و در این ارتباط "جوادیان زاده" عملکرد رسانه‌های یزد در دوران بروز و شروع کرونا را بسیار خوب ارزیابی نمود.

به گزارش یزدی نیوز"مجید جوادیان زاده" مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان روز یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه در نشست خبری آنلاین که به همت خانه مطبوعات استان برگزار شد، عملکرد رسانه ها در ایام بروز و شیوع بیماری کرونا را بسیار خوب ارزیابی کرد.

‌جوادیان زاده ادامه داد: ضروری ‌است آموزش‌های مورد نیاز اطلاع رسانی در هنگام بحران به اهالی رسانه داده شود و نگاهی ویژه به آگاهی بخشی در هنگام بحران داشته باشیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: در سال جاری و در قالب همکاری با خانه مطبوعات استان برنامه های متنوع و متعددی برای اهالی رسانه خواهیم داشت که از آن جمله می‌توان به برگزاری جشنواره های رسانه ای و با موضوعات مورد توجه جامعه، اشاره کرد.
‌وی خاطر نشان کرد: با توجه به تعدد رسانه ها و فعالیت های رسانه ای قصد داریم جشنواره ها در قالب‌های تخصصی تر، به تعداد بیشتر و در قالب موضوعات متنوع برگزار شود و نیازمند همکاری دستگاه‌های مسئول در این رابطه هستیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در پایان سخنان خود بر ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی برای خبرنگاران استان تاکید کرد و گفت: در نظر داریم برای روز خبرنگار امسال با توجه به مسائل و مشکلاتی که برای اهالی رسانه استان به دنبال شیوع بیماری کرونا به وجود آمده، حمایت هایی را داشته باشیم تا بتوانیم بخشی از آسیب های این حوزه را جبران کنیم.
مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های استان نیز در این نشست به اقدامات انجام شده برای راه اندازی سامانه آنلاین خانه مطبوعات ‌اشاره کرد و از برگزاری نشست‌های خبری به صورت مجازی با مدیران استان در این سامانه خبر داد.
"فرزاد فیضی" همچنین محورها و بخش های رقابتی دومین جشنواره فصلی رسانه های استان را تشریح کرد و گفت: جایزه ‌فصل این جشنواره با موضوع آگاهی بخشی در مورد ویروس کروناست.
 
★‌خبرنگار: مجید وفایی شاهی★

بخش نظردهی بسته شده است..