سهولت در اعطای تسهیلات به کارآفرینان یزدی

no-thumbs

فرماندار یزد خواستار سهولت در اعطای تسهیلات به کارآفرینان شد و گفت: باید ساز و کارهایی فراهم شود تا قوانین اداری مانع در دریافت تسهیلات اشتغال زایی توسط افراد نشود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزبه نقل از  ایرنا، محمود شاکری شمسی  در جلسه کارگروه توسعه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان یزد افزود: البته باید نظارت ها به صورت مستمر صورت پذیرد تا در روند اجرا با کمترین انحرافی روبرو باشیم.


وی با اشاره به اقدامات تأثیرگذار نهادهای حمایتی در توانمند سازی مددجویان تحت پوشش خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین اصول دولت تدبیر و امید توجه به کرامات انسانی افراد است لذا در این راستا دستگاه ها باید با اعطای تسهیلات مناسب، شرایط را برای توانمند ساختن مددجویان تحت پوشش خود فراهم نمایند.

شاکری شمسی خواستار افزایش درصد سهم شهرستان یزد از تسهیلات صندوق کارآفرینی شد و گفت: در شهرستان یزد شرایط جذب تسهیلات برای اشتغال آفرینی فراهم است که ضرورت دارد دستگاه های ذیربط با همکاری شعبه این صندوق در شهرستان نسبت به معرفی افراد واجد شرایط اقدام نمایند.

سیدعباس امامی، مدیر صندوق کارآفرینی امید استان یزد نیز در این نشست با بیان اینکه ایجاد اشتغال، حمایت از کارآفرینان و امیدآفرینی در جامعه بویژه نسل جوان در حیطه فعالیت‎های این صندوق است، افزود: عمده فعالیت‎های صندوق در سه حوزه اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان است اما با توجه به سیاست‎های گذشته و امسال، فعالیت صندوق کارآفرینی و امید در دو حوزه اشتغال و ازدواج پررنگ‎تر است.

 

بخش نظردهی بسته شده است..