توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی در نصرآباد

۱۵۰ بسته معیشتی در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در روستا‌های تحت پوشش حوزه مقاومت بسیج ۲ جندالله نصرآباد توزیع شد.

به گزارش یزدی نیوز فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۲جندالله نصرآباد گفت: روزه داران و خیرین نیک اندیش و نیکوکار منطقه به علت محدودیت‌های پیش آمده بر اثر شیوع کرونا در کشور از توزیع نذورات و کمک هایشان در این ماه مهربانی محروم گردیدند لذا با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری همگی دست در دست هم دادند تا اولین مرحله رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه رو برگزار کنند.

 
دهقان  افزود: در اولین مرحله از این رزمایش که از اوایل ماه مبارک رمضان آغاز شده ۱۵۰ بسته حمایتی به ارزش جمعا به مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال که هر بسته شامل: (یک بسته فرهنگی،۲ کیلوگرم گوشت مرغ، ۲/۵کیلوگرم گوشت قرمز، یک بسته رطب، یک کیسه برنج ۱۰ کیلویی،۲ بسته ماکارونی، ۲ بطری روغن مایع و ۲ قوطی رب گوجه فرنگی) در بین محرومین و نیازمندان منطقه تقسیم خواهد شد.
وی ادامه داد: این کمک‌های مومنانه قرار هست که بر سر سفره نیازمندان روستا‌های تحت پوشش حوزه مقاومت بسیج ۲ جندالله نصرآباد قرار بگیرد.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۲جندالله نصرآباد افزود: قرار است در مراحل بعدی و تا اواخر ماه مبارک رمضان بسته‌های معیشتی دیگری نیز توسط خیران و نیکوکاران تهیه و در بین دیگر نیازمندان منطقه بصورت محرمانه توزیع گردد.
 
دهقان: خاطرنشان می‌کند این کمک‌ها طی مراسمی در حرم مطهر امامزاده سید ابوالقاسم علیه السلام نصرآباد متبرک و بسته بندی گردید و سپس در روستا‌های منطقه بین نیازمندان به نحو شایسته‌ای توزیع شد.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..