منتخب مردم اردکان در مجلس

کارشناسان پلیس تعارضات در قوانین را به نمایندگان مجلس اعلام کنند

منتخب مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌ که مشکلات کاری پلیس در ماموریت‌ها حل می‌شود گفت: کارشناسان پلیس تعارضات در قوانین را به نمایندگان مجلس اعلام کنند تا با تصویب قوانین در مجلس، بسیاری از مشکلات پیش روی پلیس مرتفع شود.

به گزارش یزدی نیوز«محمدرضا دشتی» ضمن قدردانی از عملکرد خوب فرماندهی انتظامی استان یزد در برقراری نظم و امنیت مطلوب در سطح استان، اظهار کرد: اقدامات ناجا در خصوص برقراری نظم و امنیت در سطح جامعه جای قدردانی دارد.

 
وی با بیان این‌ که کارکنان نیروی انتظامی پاکدست و زحمتکش هستند، افزود: متاسفانه کارکنان پلیس با وضعیت معیشتی خوبی در زندگی روبه رو نیستند که رسیدگی به مشکلات آنها اجر و پاداش الهی دارد.
 
منتخب مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ماموریت‌های پلیس در سطح جامعه، گفت: ماموران ناجا همیشه در معرض اتهام قرار دارند و در راستای خدمت‌رسانی به مردم، گاهی مواقع نیز محکوم شده‌اند.
 
دشتی تصریح کرد: کارشناسان پلیس باید اشکال‌های پیش‌رو درخصوص بحث‌های حقوقی و تعارضات در قوانین را به نمایندگان مجلس اعلام کنند تا با تصویب قوانین در مجلس، بسیاری از مشکلات پیش روی پلیس مرتفع شود.
 
این مسئول با بیان این‌که تجهیز ناوگان خودرویی، امکانات و تجهیزات پلیس از برنامه های مجلس جدید خواهد بود، گفت: چنانچه انتظار برقراری امنیت مطلوب از ناجا را داریم؛ بایستی در خصوص تامین اعتبارات و تجهیزات لازم پلیس اقدامات مطلوب و موثری صورت گیرد.
 
 به نقل از سایت پلیس، منتخب مردم شهرستان اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که با هماهنگی بین مسئولان قوه قضائیه و مجلس، مشکلات کاری در ماموریت‌های پلیس حل خواهد شد، خاطرنشان کرد: در این مجلس تمام توان خود را برای رفع مشکلات معیشتی کارکنان پلیس خواهیم گذاشت.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..