مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد:

سیره و آثار شهید مطهری برای نسل جوان تشریح و تبیین شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به ظرفیت‌های استان یزد در حوزه‌های علمی و تربیتی گفت: سیره و آثار شهید مطهری برای نسل جوان تشریح و تبیین شود.

به گزارش یزدی نیوز حجت‌الاسلام علی گندمی در دیدار مربیان تربیتی سپاه الغدیر یزد با آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به ویژگی‌های یزد در حوزه‌های علمی و تربیتی اظهار داشت: سالروز شهادت استاد فرزانه علامه شهید آیت‌الله مطهری (ره) در سپاه به عوان هفته عقیدتی سیاسی سپاه نام‌گذاری شده است.

 
وی با تاکید بر اینکه امروز همه جهان تشنه دین است گفت: اگر بخواهیم ایمان و عمل صالح را در ابعاد مختلف داشته باشیم، علم چاشنی حرکت این مسیر است و به حمدالله در دین اسلام هیچ محدودیتی برای کسب علم وجود ندارد.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: امروز در حوزه ویروس کرونا کشورهای مدعی علم و پیشرفت در بدترین شرایط قرار گرفته اند و نتوانسته‌اند راهی برای رفع مشکلات خود بیابند.
 
گندمی تجلیل از خانواده شهدای مربی، نشست فرهنگ مطهر و شناخت فرهنگ شهید مطهری، تجلیل و تقدیر از مربیان نمونه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و غیرحضوری را از جمله برنامه‌های این هفته دانست.
 
وی با بیان اینکه باید سیره آیت‌الله شهید مطهری (ره) برای همه افراد جامعه به ویژه جوانان به خوبی تشریح و تبیین شود عنوان کرد: این عالم و فیلسوف بزرگ در حوزه‌های مختلف مباحث عمیقی داشته که می‌تواند راهگشای بسیاری از مسائل امروز جامعه باشد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..