استاندار یزد:

بالاترین میزان کمک‌های خیری‌ یزد مربوط به دوران کروناست

‌استاندار یزد گفت: بالاترین میزان کمک های خیری به حوزه بهداشت و درمان‌ در دوران کرونا در استان یزد انجام شده است.

به گزارش یزدی نیوز محمدعلی طالبی، در نشست مشترک با اعضای پویش قهرمانان جبهه سلامت استان که در سالن زنده یاد حمیدیا استانداری یزد برگزار شد، اظهار داشت: از ایثار و فداکاری‌های صورت گرفته در زمینه کمک‌های خیری برای مقابله با بیماری کرونا صمیمانه تشکر می‌کنم.

 
استاندار یزد بیان کرد: پویش قهرمانان جبهه سلامت نقش قابل توجهی در تأمین کسری‌های بخش بهداشت و درمان استان داشته و به عنوان یکی از پیش‌قراولان این عرصه در استان، موجب تشویق دیگر اقشار جامعه برای ورود به امور خیریه در حوزه پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا شده است.
 
وی ادامه داد: بالاترین میزان کمک‌های خیری به حوزه بهداشت و درمان در دوران کرونا و در مقایسه با دیگر استان‌های کشور در استان یزد به وقوع پیوسته است.
 
طالبی افزود: یکی از مهم‌ترین دلایل مدیریت مناسب این بیماری در استان، زحمات و کمک‌های خیرین بوده است که همچنان نیز ادامه دارد.
 
استاندار یزد خاطرنشان کرد: صنعتگران، تولید کنندگان و کارآفرینان استان در زمینه مقابله با بیماری کرونا به بهترین شکل ممکن مسئولیت اجتماعی خود را ایفا کردند که این می‌تواند برای کشور الگو باشد.
 
طالبی تصریح کرد: تصمیم اعضای پویش قهرمانان جبهه سلامت برای تداوم فعالیت‌های خیری و ایجاد تشکلی مردم نهاد در این حوزه از سوی این اعضا و کارآفرینان استان کار بسیار بزرگ و شایسته تقدیری است.
 
 در این جلسه اعضای پویش قهرمانان جبهه سلامت استان گزارشی از اقدامات خیرخواهانه خود را برای کمک به حوزه بهداشت و درمان در دوران بروز و شیوع بیماری کرونا در استان ارائه کردند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..