پیوستن مالکان مهدهای کودک استجاری میبد به پویش همدلی

رییس اداره بهزیستی شهرستان میبد از پیوستن مالکان شش مهدکودک استجاری تاکنون به پویش همدلی و بخشش اجاره بهای خود بین یک تا سه ماه خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز«سید محسن فلاح» ضمن تقدیر از مالکان  مهدهای کودک در پیوستن به پویش همدلی، گفت: ۲۹ مهد کودک بخش خصوصی و روستایی در شهرستان  میبد به دنبال شیوع کرونا تعطیل شده‌اند که در این رابطه مالکان شش مهدکودک استجاری تاکنون با پیوستن به این پویش، اجاره بهای خود را به مدت تقریباً یک تا سه ماه بخشیده‌اند. 

 
وی تصریح کرد: به دنبال شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مهدهای کودک، آسیب‌های جدی و جبران‌ناپذیری ببه مهدهای کودک شهرستان وارد شده به طوری تعطیلی فعالیت آنها از ابتدای اسفندماه با توجه به مصوبه ستاد ملی و متعاقب آن استانی به منظور پیشگیری از ویروس کرونا و پرداخت نشدن شهریه توسط والدین، مانع از توانایی پرداخت هزینه‌های جاری این مراکز نظیر اجاره‌بها واحدهای مستقر در املاک استیجاری و حقوق و بیمه پرسنل شده است.
 
فلاح با  اشاره به راه‌اندازی پویش همدلی به منظور بخشش اجاره‌بهای مهدهای کودک استجاری، گفت: هدف از راه‌اندازی این پویش، جلب رضایت مالکان برای بخشش اجاره بها بوده است.
 
رئیس بهزیستی میبد با اشاره به تعطیلی مهدهای کودک و ضرر و زیان اقتصادی ناشی از آنها و با توجه به  اینکه مهدهای تحت نظارت بهزیستی به صورت خصوصی اداره می‌شوند؛ افزود: با توجه به هزینه بالای مهدهای کودک اعم از پرداخت دستمزد، بیمه مربیان و اجاره، از تمام مالکان درخواست داریم که با پیوستن به این پویش، از کودکان این دیار نخبه‌پرور حمایت کنند تا ضمن عبور از این وضعیت بحرانی، شاهد تداوم فعالیت مهدهای کودک باشیم.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..