سوءاستفاده برخی ‌داروخانه‌های یزد از کرونا /تعداد معدودی داروخانه‌‌ پلمب شد

دادستان عمومی و انقلاب استان یزد با بیان اینکه در ایام شیوع کرونا نظارت سنگینی بر داروخانه‌ها و مراکز توزیع اقلام بهداشتی یزد صورت گرفت گفت: در این ایام برخی داروخانه‌ها پلمپ موقت شدند و برخی دیگر تذکر گرفتند.

به گزارش یزدی نیوز محمدرضا حدادزاده در نشست خبری در ارتباط با اتباع بیگانه حاضر در استان یزد اظهار داشت: این موضوع یک موضوع و مسئله کشوری است و سیاست‌گذاری‌هایی که در حوزه کشوری اعمال می‌شود را ما نمی‌توانیم در استان تغییر دهیم.

 
وی تصریح کرد: در این رابطه در شورای تامین استان یزد مباحث مختلفی مطرح و با اداره کل اتباع استان هم جلساتی برگزار و موضوعات مرتبط با آن بررسی شده است.
 
دادستان عمومی و انقلاب یزد با بیان اینکه در شیوع کرونا نظارت جدی بر داروخانه‌ها صورت گرفت، در ارتباط با پلمپ و رفع پلمپ داروخانه‌ها تصریح کرد: در این ایام باید تمام جوانب امر را مد نظر قرار می‌دادیم و با توجه به اینکه تامین‌کننده داروهای مورد نیاز مردم بودند، به تناسب تخلفی که داشتند، اعمال قانون صورت گرفت.
 
حدادزاده خاطرنشان کرد: این موضوع سبب شد که تعداد معدودی داروخانه‌ای که به دنبال سوء استفاده از این شرایط بودند مطمئن باشند که تخلف آنها دیده می‌شود و با آنها برخورد لازم صورت می‌گیرد.
 
وی در ارتباط با موتورسیکلت‌های توقیفی توسط راهنمایی و رانندگی و مشکلاتی که در ارتباط با آن وجود دارد گفت: در بحث موتورسیکلت‌ها مشکل موجود ضرورت مراجعه برخی افراد برای تعویض پلاک و ترخیص است که یا پول آن را ندارند و یا برای آنها صرف اقتصادی ندارد که به دنبال تدوین راهکار برای ساماندهی این موضوع هستیم.
 
دادستان عمومی و انقلاب استان یزد با بیان اینکه در استان یزد بخشی از جرایم ثبت می‌شود و آمار رسمی است ولی بخش دیگری از آسیب‌ها پنهان است و ثبت نمی‌شود گفت: برخی از جرایمی که مرتبط با بانوان است از این قسم است و افراد با در نظر گرفتن مسائل متعددی از اعلام آن خودداریی می‌کنند.
 
حدادزاده با تاکید بر اینکه رسانه‌ها در این حوزه و برای آگاه‌سازی مردم نسبت به مسائل مختلف نقش بسیار مهمی بر عهده دارند تاکید کرد: آسیب‌های زیادی داریم که ریشه اخلاقی دارد و باید با فرهنگ‌سازی این موارد رفع شود.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..