«مسافر» به شهدای مدافع سلامت کشور تقدیم شد

«مسافر» نام اثری هنری از هنرمندان شهرستان اردکان است که در قالب نماهنگ و فیلم کوتاه به پاس احترام به شهدای مدافع سلامت در مسیر مبارزه با ویروس کرونا ساخته شد.

به گزارش یزدی نیوز«علی‌رضا طحان‌زاده» طراح این نماهنگ گفت: «مسافر» یک نذر فرهنگی‌ بود که در قالب نماهنگ و فیلم کوتاه به پاس احترام به شهدای مدافع سلامت در مسیر مبارزه با ویروس کرونا در مؤسسه فرهنگی هنری آوای کویر ساخته شد.

 
تهیه کننده این فیلم کوتاه خاطرنشان کرد: درد و اندوه ‌و جدایی‌های ناخواسته‌ای که این درد عالم‌گیر برای کادر بهداشت و درمان در سراسر دنیا مخصوصاً ایران عزیزمان ایجاد کرد، نقطه‌ای است که شاید کمتر مورد توجه قرار گیرد و ما سعی کردیم بخشی از این درد را قالب نماهنگ احساسی بیان کنیم.
 
وی خاطرنشان کرد: این کار کوتاه که با بازی و کارگردانی «مجید هاتفی»، نقش آفرینی «فریبا هادی‌زاده» و «هستی فتوحی» همراه است، با حمایت موسسه «آوای کویر» در اردکان تولید شده و تاکنون مورد استقبال رسانه‌های مجازی قرار گرفته است.
 
طحان‌زاده تصریح کرد: موضوع این نماهنگ که با آهنگ تاثیرگذار «علی زند وکیلی» از خوانندگان مطرح کشور و تدوین «وحید کمالی» همراه بود، به شرایط سخت و طاقت‌فرسای مدافعان سلامت می‌پردازد و به زندگی تحت تاثیر قرار گرفته فرزندان کادربهداشت و درمان کشور اشاره دارد که البته با پایانی تلخ و دراماتیک همراه است.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..