امضای تفاهمنامه سه جانبه دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری و شورای اسلامی یزد

تفاهمنامه همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی یزد، شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد به منظور پیشگیری، تشخیص و کنترل بیماری‌ها به امضا رسید.

به گزارش یزدی نیوز رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: به مناسبت هفته سلامت و با حضور اعضای شورای شهر و شهردار یزد تفاهمنامه همکاری و تعامل در زمینه کنترل بیماری‌ها بویژه بیماری کووید ۱۹ به امضا رسید

دکتر میرجلیلی افزود : راه اندازی و تجهیز آزمایشگاه تشخیص کرونا ویروس جدید برای اولین بار در استان، بهره مندی از بدنه حداکثری شهرداری و دانشگاه در راستای خدمات رسانی به جامعه هدف، ایجاد شبکه منسجم و یکپارچه در روند غربالگری خانوار‌ها و بکارگیری تکنیک‌های جدید و نوین در راستای شناسایی زودهنگام انواع بیماری ها، از موارد ذکر شده در این تفاهم نامه است.
وی گفت : مشارکت در طرح‌ها و پروژه‌های تحقیقاتی با اولویت بیماری‌های ژنتیکی و واگیردار و همچنین سیاستگذاری صحیح، بحث و تبادل نظر توسط متخصصین امر پیرامون نتایج علمی بدست آمده، در این تفاهمنامه به امضا رسید.
همچنین در این نشست میرجلیلی از شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اهدای لوح سپاس جهت امر تجهیز و تهیه ملزومات آزمایشگاه مرکز ژنتیک پزشکی قدردانی کرد.
منبع: خبرگزاری صداوسیما
 

بخش نظردهی بسته شده است..