توزیع ۱۱۰۰ سبد معیشتی در مرحله اول رزمایش مواسات ابرکوه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه از توزیع یک‌هزار و 100 بسته غذایی در بین نیازمندان شهرستان ابرکوه به دنبال اجرای مرحله اول رزمایش مواسات و همدلی خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزسرهنگ «مهدی ابرقویی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در این رابطه اظهار کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان امسال مبنی بر حمایت از نیازمندان در آستانه ماه رمضان تا پایان این ماه مبارک، قرارگاه رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مؤمنانه در ابرکوه تشکیل و اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی کرد.

 
وی تصریح کرد: در شهرستان ابرکوه تعداد هزار و ۵۰۰ خانوار نیازمند شناسایی شد که در نخستین مرحله از رزمایش مذکور، تعداد هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی توسط گروه جهادگران سلامت، بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها، مراکز نیکوکاری سخاوت و تطهیر، گروه‌های بسیجی، خیرین نیکوکار و سایر مؤسسات مردم‌نهاد برای نیازمندان مهیا شد.  
 
ابرقویی ارزش هر بسته معیشتی را بیش از دو میلیون ریال عنوان کرد و افزود: در اولین مرحله از رزمایش که با رمز «یا امیرالمؤمنین (ع)» آغاز شد، ۵۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان بخش مرکزی و ۶۰۰ بسته نیز در بخش بهمن توزیع می‌شود.
 
جانشین قرارگاه رزمایش مواسات و همدلی با اشاره به این که دومین مرحله رزمایش در اواسط ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات شایسته در این قرارگاه طراحی سامانه‌ای به منظور ثبت اسامی خانوارهای نیازمند و محروم بود که توسط جهادگران انجام شد و بسته‌های غذایی بر طبق این سامانه توزیع می‌شود تا بتوانیم عدالت نسبی بین نیازمندان برقرار کنیم.
 
وی با ابراز امیدواری نسبت به برگزاری پرشورتر و گسترده‌تر مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی، ادامه داد: به منظور حمایت حداکثری از محرومان و مستمندان به همه افراد توانمند از نظر مالی، سمن‌ها و تشکل‌های مردمی و هیئت‌های مذهبی توصیه می‌شود تا با اتحاد و همدلی یاری‌رسان در این امر خدا پسندانه باشند تا بتوان در این ماه مبارک، خانواده‌های بیشتری را حمایت کرد.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..