اجرای طرح خوداظهاری ارقام کنتور برق در یزد

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: شهروندان یزدی به صورت اختیاری می‌توانند از طریق چهار بستر موجود ارقام کنتور خود را اعلام کنند.

به گزارش یزدی نیوز، محمدجواد جلیلی با اشاره به اینکه طرح خود اظهاری با هدف بی نیازی از حضور مامورین قرائت به محل در شرایط شیوع کرونا اجرا شده است، افزود: شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت ساپا از طریق لینک saapa.ir و انتخاب (خوداظهاری رقم کنتور) نسبت به ثبت آن اقدام کنند

وی اظهار داشت: تماس و یا ارسال رقم کنتور به صورت پیامک به مامور قرائت، نصب و استفاده از اپلیکیشن موبایلی برق که از صفحه اصلی وب سایت شرکت توزیع نیروی برق قابل دریافت است و یا تماس با مرکز تلفن ۱۲۱ و اعلام کارکرد کنتور  از دیگر راهکار‌های خود اظهاری است.
جلیلی ادامه داد: برای نصب اپلیکیشن خدمات غیرحضوری برق ایران می‌توان از طریق لینک https://saapa.ir/apk/tavanir.apk بر روی گوشی همراه نیز اقدام کرد.
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان یزد تأکید کرد: مشترکین برق علاوه بر ارسال اطلاعات مصرف خود، ضمن مشاهده و پرداخت قبوض در آینده می‌توانند کلیه خدمات مرتبط با حوزه مشترکین را از همین طریق دریافت کنند.
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..