مدیرکل کمیته امداد یزد:

روزانه ۱۰ هزار پرس افطاری در ماه رمضان بین مردم یزد توزیع می شود

مدیرکل کمیته امداد استان یزد از توزیع روزانه ۱۰ هزار پرس افطاری گرم در بین مردم یزد در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزمحمد شجاعان در چهارمین نشست قرارگاه رزمایش مواسات استان یزد که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد اظهار داشت: در بحث شناسایی نیازمندان، بانک اطلاعاتی کامل است و تمام خیریه‌ها و مراکزی که باید ارتباط داشته باشند این کار انجام شده است.

 
وی تصریح کرد: هماهنگی خوبی در سطح استان برای تهیه بسته‌های معیشتی شکل گرفته و یک انسجام و همبستگی خوبی هم در سطح شهرستان‌ها شکل گرفته و هم بسته‌های معیشتی خوبی تهیه شده که از امروز بعد از ظهر رسماً توزیع آن آغاز می‌شود.
 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه بحث توزیع افطار گرم هم با عنوان اطعام مهدوی انجام می‌شود گفت: در سطح استان یزد ۱۷ آشپزخانه آماده شده و چند مورد دیگر هم در حال آماده‌سازی است که انشاالله به ۲۰ مورد برسند.
 
شجاعان تصریح کرد: برنامه فعالیت این آشپزخانه‌ها به این صورت است که هم رعایت کامل پروتکل بهداشتی در آن انجام شود و تحت نظارت فعالیت صورت گیرد و هم روزانه اطعامی که طبخ و آماده می‌شود، با محوریت همین مراکز نیکوکاری توزیع و پخش شود.
 
وی با تاکید بر اینکه روزانه ۱۰ هزار پرس غذای گرم توزیع می‌شود گفت: پیش‌بینی‌ها بر این است که با توجه به اقبال صورت گرفته، این رقم بیشتر از میزان فعلی شود.
 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)، با بیان اینکه اداره کل اوقاف استان یزد موقوفات زیادی با نیت اطعام دارد خاطرنشان کرد: در حال هماهنگی با اداره کل اوقاف استان هستیم نذوراتی که سال‌های گذشته به صورت حضوری و پهن کردن سفره انجام می‌شده الان در قالب همین طرح اجرایی شود تا حجم بیشتری پیدا شود.
 
شجاعان ادامه داد: تلاش شده در بحث شناسایی نیازمندان اقدام لازم صورت گیرد و با هماهنگی‌های انجام شده با خیریه‌ها و نهادهای مختلف، افرادی که در اثر شیوع کرونا با مشکل جدی روبرو شده اند شناسایی شده اند.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..