اجرای پویش «ختم قرآن و بیان تفسیر» ویژه ماه رمضان در یزد

مسؤل دفتر قرآن و عترت حوزه علمیه یزد از اجرای «پویش خانوادگی ختم قرآن و بیان تفسیر» ویژه طلاب و روحانیون در این استان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام «سیدمحمدکاظم میرجلیلی» با اشاره به اهمیت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و همچنین لزوم توجه به طرح فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با شیوع کرونا، اظهار کرد: راه‌اندازی طرح‌های مختلف پویش خانوادگی از جمله راهکارهای موثر برای استفاده از فضیلت ماه رمضان در شرایط موجود است.

 
وی اجرای «پویش خانوادگی ختم قرآن و بیان تفسیر» را یکی از اقدامات انجام شده و در دستور کار حوزه علمیه استان یزد در ماه مبارک رمضان دانست و افزود: این دوره ویژه طلاب و خانواده‌ها از ابتدای ماه رمضان در یزد برگزار می‌شود.
 
معاون تهذیب حوزه علمیه استان یزد، گفت: طلاب برای شرکت در این پویش می توانند در ماه مبارک رمضان به همراه خانواده خود، برنامه ختم قرآن داشته و به شرح و توضیح یکی از سوره‌های جزء ۳۰ قرآن کریم بپردازند.
 
حجت السلام میرجلیلی تهیه عکس و فیلم از جلسه ختم قرآن خانگی و ارسال مستندات برای معاونت تهذیب حوزه علمیه استان را از جمله ضرورت های اجرایی شرکت در این پویش دانست و تصریح کرد: استفاده بهینه از فضیلت ماه رمضان در بحران کرونایی از جمله مهمترین اهداف راه‌اندازی این پویش است.
 
مسؤل دفتر قرآن و عترت حوزه علمیه یزد در پایان خاطرنشان کرد: به کسانی که در تمام ماه مبارک رمضان در این پویش شرکت کنند، به قید قرعه جوایزی به رسم یادبود اهدا می شود.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..