قطع تلفن اصناف به دلیل تبلیغات غیرمجاز در یزد

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد گفت: خط تلفن اصنافی که تبلیغات غیرمجاز در سطح شهر داشته باشند با دستور دادستانی قطع می‌‎شود.

به گزارش یزدی نیوز«محمد صفدرپور» با بیان این که حفظ سیما و منظر شهری وظیفه اجتماعی تمام شهروندان و اصناف مختلف است، اظهار کرد: زیباسازی فضا و معابر شهری مستلزم همکاری و همراهی تمام اقشار جامعه است.

 
وی افزود: در راستای پاکسازی دیوارنویسی‌های غیر مجاز و برخورد با متخلفان، خط تلفن‌های تبلیغات غیرمجاز شهری اعم از دیوارنویسی‌های غیر مجاز با دستور دادستانی قطع می‌شود.
 
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد با اشاره به این‌که تبلیغات غیرمجاز شهری باعث نازیبایی فضای شهر و تخریب چهره آن می‌شود، گفت: براساس قانون، نصب هرگونه اعلامیه و درج هرگونه نوشته باید در محل‌های مجاز که توسط شهرداری مشخص شده انجام شود.
 
صفدرپور تصریح کرد: برخورد با دیوارنویسی و تخریب اموال عمومی خواست تمام شهروندان بوده و متخلفانی که اقدام به این امر نموده‌اند موظف به پرداخت خسارات وارد شده به شهر و پاسخگویی در برابر اقدام غیر قانونی خود هستند.
 
 به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد،این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: در ادامه اجرای عملیات فوق، خطوط تلفن اصنافی که اقدام به تبلیغات و دیوارنویسی غیرمجاز نموده‌اند با دستور دادستانی قطع و با مراجعه به این سازمان و تعهد مکتوب مبنی بر عدم تکرار اقدامشان، مراحل آزادسازی خط تلفن ایشان انجام می‌شود.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..