مسابقه عکاسی به مناسبت روزقدس دریزد

no-thumbs

مسابقه عکاسی با هدف ثبت حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار می گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزجلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد برگزاری روز جهانی قدس، دوشنبه ۱۵تیرماه با حضور اعضای این کمیته در محل اداره کل روابط عمومی استانداری یزد تشکیل شد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد با اشاره به نقش رسانه ها در انعکاس حماسه حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: مسابقه عکاسی با عنوان «تجلی حضور» و با هدف ثبت حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار می گردد.
داود پاک طینت شرکت عمومی در این مسابقه را آزاد اعلام کرد و افزود: مسابقه در چهار بخش موضوعی «نمایش حماسه حضور»، « سالمندان و راهپیمایی»، «کودکان و راهپیمایی»، « بانوان و راهپیمایی» و یک بخش آزاد برگزار می گردد.
وی از علاقمندان جهت شرکت در این مسابقه دعوت کرد تا با مراجعه به پرتال خبری ostanyazd.ir نسبت به ثبت نام و بارگذاری عکس های خود اقدام کنند.
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد برگزاری روز جهانی قدس زمان ثبت نام و شرکت در مسابقه را از ساعت ۱۳ روز جمعه مورخ ۱۹تیرماه ۹۴ تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه مورخ ۲۱تیرماه ۹۴ اعلام کرد و افزود: هر عکاس حداکثر در یک موضوع می تواند شرکت کند و برای موضوع مورد نظر، حداکثر دو عکس می تواند بارگذاری نماید.
وی خاطر نشان ساخت پس از بررسی عکس ها توسط هیات داوران، به نفرات برتر در هر بخش جوایز نقدی اهدا می گردد.

بخش نظردهی بسته شده است..