دوره آموزشی خبرنگاری در شهرستان های یزد

no-thumbs

مسئول بسیج رسانه استان یزد با اشاره به برگزاری دوره های اموزشی خبرنگاری استان یزد گفت: دوره آموزشی خبرنگاری در شهرستان های یزد برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزجلسه هماهنگی روابط عمومی و بسیج رسانه سپاه الغدیر استان یزد با مسئولین روابط عمومی و بسیج رسانه شهرستان های استان یزد در خصوص برگزار دوره مقدماتی و تکمیلی در شهرستان های یزددر محل سالن جلسات سپاه الغدیر یزد برگزار شد.

سیدحسین راسخی، مسئول بسیج رسانه استان یزد در این نشست گفت: دشمنان دین و نظام اسلامی با راه‌اندازی شبکه‌های اجتماعی و فضاهای مجازی مختلف به وسیله موج‌های مخرب و ترویج بی‌بند و باری به دنبال از بین بردن فرهنگ اسلامی جامعه به ویژه جوانان هستند.

راسخی افزود: بسیج رسانه باید با تولید محتوا و انعکاس کامل و به موقع اخبار، بیش از پیش نسبت به انتقال هویت انقلاب اسلامی به نسل جدید به ویژه جوانان اقدام کند.

وی با اشاره به اهمیت وجود سواد رسانه‌ای در استان عنوان کرد: بسیج رسانه به همراه روابط عمومی سپاه‌الغدیر استان بحث تربیت نیرو و برگزاری دوره‌های خبرنگاری در دوسطح مقدماتی تکمیلی و پیشرفته در سطح استان را برای امسال در دستور کار خود قرار داده است.

راسخی با اشاره به اهمیت و ضرورت اخلاق رسانه‌ای بیان کرد: بحث سواد رسانه‌ای به منظور مقابله با آسیب‌های موجود در رسانه‌های غربی به ویژه شبکه‌های اجتماعی بحثی مهم و لازم است.

محمود زارع، مسئول سیاسی سپاه الغدیر یزد نیز در ادامه این مراسم گفت: اقتصاد مقاومتی امری مهم در جامعه است که باید با فرهنگ سازی در جامعه توسط رسانه ها این امر به خوبی در جامعه راهبردی شود.

وی افزود: حجم پنج هزار خبرنگار در کشور حجم عظیمی از افراد در عرصه رسانه است که می توانیم از این توانایی برای استان و کشور و حتی در سطح ملی تلاش کنیم و شرط آن آموزش در عرصه جنگ نرم در جهان است.

مسئول سیاسی سپاه الغدیر یزد خاطرنشان کرد: ما باید بدانیم که با وجود سرعت در ارسال اخبار به رسانه ها بایستی به چگونگی درج اخبار نیز توجه کنیم تا به عنوان ابزاری برای دشمنان استفاده شود.

لازم به ذکر است، دوره اموزشی خبرنگاری به تفکیک شهرستان های استان یزد از نیمه دوم تیرماه به همت بسیج رسانه و روابط عمومی سپاه الغدیر استان یزد آغاز می شود و تا پایان مردادماه ادامه دارد.

بخش نظردهی بسته شده است..