رییس جدید شبکه دامپزشکی شهرستان یزد معرفی شد

no-thumbs

دکتر "هادی زارع زردینی" در مراسمی با حضور فرماندار و تنی چند از مسئولان دامپزشکی و جهاد کشاورزی یزد به عنوان رییس شبکه دامپزشکی شهرستان یزد معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزپس از ایراد سخن حجت الاسلام "سید کاظم خامسی" رییس دفتر نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی استان در این مراسم، دکتر "علی اکبر حدادزاده" مدیر کل دامپزشکی استان با تقدیر از تلاش‌ها و خدمات دکتر مطیعی رییس قبلی این شبکه، گفت: خوشبختانه دامپزشکی خدمات بسیاری را در زمینه نظارت و ساماندهی امر پرورش، کشتار، حمل و توزیع دام و فراورده‌های خام دامی ارائه کرده است.

وی ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک با استمرار تلاش پرسنل خدوم دامپزشکی، شاهد ارتقای نظارت‌های بهداشتی در کشتارگاه‌ها و مراکز عرضه باشیم.

مدیر کل دامپزشکی استان بارکد‌دار کردن تمام لاشه‌های کشتاری طیور به منظور ردیابی کامل بیماری‌ها تا مقصد را در این راستا مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: با این اقدام تمام لاشه‌های طیور کشتاری در تمام مراحل تولید تا مصرف قابل ردیابی هستند.

دکتر "مهدی مطیعی" به تعدادی از خدمات ارائه شده در دوره مسئولیت خود اشاره کرد و گفت: شبکه‌ دامپزشکی شهرستان یزد با چالش‌هایی از جمله وضعیت نامناسب ساختمان و کمبود نیرو و تجهیزات از قبیل خودرو روبرو است که امیدواریم با حمایت مسئولین ذی‌صلاح این مشکلات در کمترین زمان ممکن مرتفع شود.

"شاکری شمسی" فرماندار یزد نیز خدمات دامپزشکی را ستود و یادآور شد: با داشتن برنامه و پرهیز از روزمرگی می‌توان به اهداف مهم در هر زمینه شغلی دست یافت.

این مقام مسئول جدیت و صداقت در کار را از خصوصیات مثبت شهروندان یزد دانست و آن را به عنوان زمینه‌ساز پیشرفت و تعالی استان یزد برشمرد و خواهان جلب اعتماد و رضایت شهروندان از طرف ارگان‌های دولتی در قالب ارائه خدمات مناسب شد.

در پایان مراسم نیز دکتر "هادی زارع" رییس جدید شبکه دامپزشکی شهرستان یزد به تبیین برنامه‌های آینده خود پرداخت و حفظ و حراست از سرمایه‌های دامی کشور، مبارزه با بیماری‌های مشترک و نظارت بر فراورده‌های خام دامی از مزرعه تا سفره را از جمله محورهای اساسی برنامه کاری خود عنوان کرد.

بخش نظردهی بسته شده است..