یزدیها مدیریت مصرف برق را جدی بگیرند

no-thumbs

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد خواستار مدیریت مصرف بویژه در ساعات اوج مصرف (ساعات 12 تا 16 و 20 تا 24) و صرفه جویی در مصرف برق با توجه به افزایش دما و گرم شدن هوا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزمحمدرضا صحتی  به ایرنا گفت: امسال گرمای هوا نسبت به سال گذشته زودتر شروع و تداوم بیشتری نیز داشته و باعث افزایش فزاینده مصرف برق شده لذا از مشترکان برق استان درخواست داریم با مدیریت مصرف برق، کارکنان صنعت برق را برای ارائه خدمت بهتر و تامین برق پایدار یاری رسانند.


وی یادآور شد: مشترکان می توانند با رعایت نکاتی ساده، باعث کاهش برق مصرفی خود و تعدیل بارشبکه شوند تا از بروز هرگونه مشکل احتمالی در شبکه های توزیع نیز جلوگیری شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد افزود: مشترکان می توانند با بکاربستن چند راهکار ساده مانند خاموش کردن لامپ های اضافی، استفاده از دور کند کولرهای آبی ، عدم استفاده همزمان از وسایل پرمصرف برقی مانند اتو، لباسشویی، ظرفشویی و جارو برقی در ساعات اوج بار و انتقال استفاده از وسایل پرمصرف به ساعت های خارج از پیک، مصرف برق را تا حد زیادی کنترل کنند.

به گفته صحتی ساعت های پیک برق ، زمان هایی هستند که در آن مصرف در سراسر کشور به اوج خود می رسد.

هم اکنون مصرف برق صنعت در یزد ۷۱درصد ، خانگی ۱۲.۷درصد ، کشاورزی استان ۱۰.۳درصد و تجاری در این استان ۲.۹درصد بوده و مجموع بخش تولید استان ۸۱درصد اعلام شده است.

بخش نظردهی بسته شده است..