بازگشت یک کارگردان به سینما پس از ۱۳ سال

no-thumbs

پیش تولید فیلم سینمایی «عطر شیرین، عطر تلخ» به عنوان آخرین فیلم بلند سینمایی «ناصر محمدی» آغاز شد و تا نیمه تابستان جلوی دوربین می‌رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز ناصر محمدی، از کارگردانان قدیمی سینما، فیلم «عطر شیرین، عطر تلخ» را که پروانه ساخت آن صادر شده به تهیه‌کنندگی خودش و براساس فیلمنامه‌ای از علیرضا اخلاقی در ژانر ملودرام اجتماعی کلید خواهد زد.

 

این سومین همکاری محمدی با اخلاقی پس از فیلم «فرار بزرگ» و آخرین فیلمش «بوی گل سرخ» است.

 

«عطر شیرین، عطر تلخ» قصه زندگی و حدیث عاشقی است. دختر و پسر جوانی با دو سبک زندگی متفاوت، بی‌توجه به باورهای خانواده دل به یکدیگر می‌بندند و کاستی‌های زندگی را با وجود هم پر می‌کنند؛ اما دختر عاشق دیگری هم هست که با ترغیب خانواده، از کودکی خود را همسر مرد جوان می‌دانسته و…

 

فهرست عوامل پشت دوربین و بازیگران فیلم پس از توافق نهایی و عقد قرارداد، به مرور از سوی مشاور رسانه‌ای فیلم اعلام خواهد شد.

 

ناصر محمدی از کارگردانان قدیمی سینمای ایران است که در نوجوانی، هنگامی که ۱۶ سال بیشتر نداشت، همزمان با تحصیل، عضو گروه هنری کاوه شد و پس از چند سال فعالیت در تئاتر و سینما، اولین فیلم خود را در سال ۴۷ کارگردانی کرد که این فعالیت تا سال ۵۷ و فیلم «باغ بلور» ادامه پیدا کرد. این کارگردان که ساخت ۲۰۰۰ دقیقه مجموعه نمایشی برای تلویزیون را در کارنامه دارد، در مقطعی از دهه ۸۰ میلادی در اروپا به فعالیت سینمایی ادامه داد که از جمله مشهورترین کارهای او، می‌توان به «جگوار» (محصول مشترک ترکیه، آلمان و آمریکا) اشاره کرد که در کشور آلمان به عنوان یکی از فیلم‌های پرفروش مطرح شد.

 

محمدی در سال‌های پس از انقلاب فیلم‌های قدیس (۱۳۵۸)، جانبازان (۱۳۵۹)، ملخ‌زدگان (۱۳۶۱)، محکومین (۱۳۶۲)، فرار بزرگ (۱۳۷۶) و بوی گل سرخ (۱۳۸۱) را کارگردانی کرده است.

بخش نظردهی بسته شده است..