تیم فوتبال فولاد یزد به خانه به خانه بابل واگذار می شود

رییس هیات مدیره باشگاه فولاد یزد گفت: تیم فوتبال فولاد یزد که در لیگ آزادگان کشور حضور دارد به شرکت خانه به خانه شهر بابل در استان مازندران واگذار می شود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزعلی نافعی یزدی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: صحبت های اولیه این واگذاری با مسوولان شرکت خانه به خانه بابل صورت گرفته است و بر اساس توافق بعمل آمده امروز نیز برای تصمیم نهایی در خصوص قیمت تیم نیز جلسه ای در یزد برگزار می شود .

این مسوول بدون اشاره به مبلغ واگذاری تیم فوتبال فولاد یزد به شرکت خانه به خانه بابل اظهار کرد: مبلغ واگذاری در جلسه مورد بحث و بررسی قرار می گیرد .

نافی خاطرنشان کرد : حدود دو ماه برای اینکه مسوولان ارشد استان یزد به طرح های پیشنهادی ما برای حمایت و ماندگاری تیم پاسخ دهند صبر کردیم ، متاسفانه علیرغم قول هایی که داده بودند هیچکدام اجرایی نشد و لذا مجبور شدیم تا نسبت به واگذاری تیم اقدام کنیم .

رییس هیات مدیره باشگاه فولاد یزد همچنین از عدم حمایت و همراهی مسوولان اجرایی ، ورزشی ، اصحاب رسانه و هواداران هم انتقاد کرد .

نافعی ادامه داد : وقتی هیچ کسی دلش برای تنها نماینده فوتبال استان یزد در لیگ آزادگان نمی سوزد ما مجبور به حفظ آن نیستیم .

وی افزود: تیمداری در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور در فصل جاری بخاطر ۲۰ تیمی شدن قطعا به افزون بر ۳۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز داشت .

این مسوول تاکید کرد : شرکت فولاد یزد بخاطر شرایط خاص اقتصادی خود به تنهایی نمی توانست این مبلغ را تامین کند .

نافعی یادآور شد : متاسفانه عدم حمایت از ورزش فوتبال و تیمداری در لیگ آزادگان در یزد خیلی جدی است و گریبان دیگر تیم ها را نیز خواهد گرفت .

بخش نظردهی بسته شده است..