معاون استاندار یزد:

سلامت و مشارکت حداکثری مردم دو مولفه اصلی انتخابات پیش رو است

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت : سلامت انتخابات و مشارکت حداکثری مردم دو مولفه ای است که مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری، فرمانداران و بخشداران باید بسترهای لازم آن را در جامعه فراهم سازند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزمحمدعلی طالبی در آیین معارفه مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری یزد افزود : در سالجاری دو انتخابات مهم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری را پیش رو داریم که باید زمینه حضور حداکثری مردم در این دو انتخابات فراهم شود.

وی اظهار کرد : برگزاری انتخابات سالم و پرشور براساس معیارها و ضوابط قانونی لازم از اولویتهای اصلی حوزه سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در سال جاری است.

معاون سیاسی استاندار یزد ادامه داد: برای برگزاری سالم انتخابات باید افراد ذیصلاح، متعهد و باتجربه در کادر اجرایی انتخابات، انتخاب و منصوب شوند و آموزش های لازم در این رابطه به آنها داده شود .

طالبی گفت: ارتقای مشارکت سیاسی مردم و شهروندان بویژه در انتخابات پیش رو و فعال و پویا کردن فعالیت احزاب و تشکل های سیاسی و دانشجویی از وظایف مهم دفتر سیاسی و انتخابات بویژه در سالجاری است .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ، دفتر سیاسی و انتخابات را مرکز ثقل پیگیری سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید خواند و خاطرنشان کرد : با توجه به ویژگی های مصطفی سالاری مدیرکل جدید این دفتر ، امیدواریم ایشان وظایف محوله را به نحو احسن انجام دهند و با فرمانداران و بخشداران ارتباط خوبی داشته باشند.

به گفته این مسوول تا چند روز آینده ستاد انتخابات استان کار خود را آغاز خواهد کرد و ۲۰ آذر ماه سالجاری نیز همزمان با تشکیل هیات های اجرایی انتخابات در استان ثبت نام از نامزدهای این دو انتخابات نیز آغاز می شود.

وی افزود: در زمان باقیمانده با آموزش صحیح و دقیق عوامل اجرایی شرایط را بگونه ای فراهم خواهیم کرد تا شاهد برگزاری یک انتخابات سالم با مشارکت و حضور حداکثری مردم باشیم.

در ادامه این جلسه مدیرکل حوزه استاندار یزد، کار در حوزه سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری را دارای ظرافت ها و توانمندی های خاص و ویژه ای دانست.

عباس حیدری افزود: صداقت، پرهیز از دروغگویی، تعهد، تجربه، مراقبت از رفتار، گفتار و کردار، تدبیر، کیاست و قدرت تعامل با مسوولان از جمله ویژگی های برجسته مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری است.

در پایان این جلسه از زحمات 'سعید عبداللهی' مدی

بخش نظردهی بسته شده است..