عملکرد اداره ورزش و جوانان و و هیئت پهلوانی و زورخانه ای مهریز قابل تقدیر است

فرماندار شهرستان مهریز در جریان بازدید از روند ساخت زورخانه های فدک و امام حسین (ع) این شهرستان گفت : عملکرد اداره ورزش و جوانان و هیئت پهلوانی و زورخانه ایی شهرستان مهریز در گسترش فضاهای ورزشی قابل تقدیر است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزسید محمد رستگاری که به همراه داود فتح آبادی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهریز از محل احداث زورخانه فدک در محله بیدک شهر مهریز بازدید میکرد افزود : تبدیل آب انبارهای قدیمی و اماکن تاریخی بلا استفاده به محل ورزشی ایده بسیار خوبی است که توسط اداره ورزش و جوانان و هیئت پهلوانی و زورخانه ایی شهرستان مهریز دنبال میشود .

رستگاری ضمن  تشکر از همه ادارات و نهادهای شهرستان جهت همراهی با اداره ورزش و جوانان این شهرستان در بازسازی و تکمیل و تجهیز فضای تاریخی و آب انبارها جهت استفاده جوانان گفت : توسعه متوازن شهرستان با توسعه فرهنگی و ورزشی  پیوند خورده است و همگان باید در این راستا تلاش خود را به کار گیرند.

فرماندار مهریز ادامه داد : باغ شهر مهریز  در مسیر رشد و تعالی روزافزون قرار دارد و برای توسعه و عمران و آبادانی شهر و تمامی روستاهای این شهرستان باید همه مردم و مسئولان همکاری و همراهی کنند و نباید هیچ فرصتی را هدر دهیم.

 به گفته رییس هیئت پهلوانی و زورخانه ایی مهریز ،  زورخانه فدک در یک آب انبار قدیمی در محله بیدک با اعتباری بر ۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات خیری به زورخانه تبدیل گشته و زورخانه امام حسین (ع) نیز در یک بنای قدیمی در روستای خورمیز علیا با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیون تومان از محل اعتبارات این روستا و با اهتمام ویژه دهیاری خورمیز علیا جهت ورزش جوانان آماده بهره برداری گردیده است .

بخش نظردهی بسته شده است..