بااختصاص 451 میلیون تومان

هوشمندسازی مدارس ابتدایی استان یزد

کارگاه IT دبستان ام البنین ناحیه یک یزد با حضور معاون آموزش ابتدایی اداره کل و دیگرمسئولین آموزش و پرورش افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز" محمد حسن رادمنش " معاون آموزش ابتدایی ضمن قدردانی از مدیریت آموزش وپرورش ناحیه یک به دلیل پیشگام بودن در راه اندازی این کارگاه گفت : ۴۵۱ میلیون تومان اعتباربرای هوشمندسازی مدارس ابتدایی استان یزد اختصای داده شده که با توجه به جمعیت دانش آموزی هرمنطقه تلاش می کنیم به زودی کارگاه های مشابه این کارگاه ویژه دانش آموزان پایه های پنجم و ششم ابتدایی به صورت قطبی راه اندازی کنیم.

وی هدف از راه اندازی این نوع کارگاه ها را ارتقاء دانش فنآوری دانش آموزان با توجه به کتاب کار و فنآوری برشمرد .

رادمنش اظهار کرد این اعتبار در اولویت نخست جهت مدارس روستایی و کم جمعیت و تجهیز کلاس های پنجم و ششم اینگونه مدارس به سیستم رایانه می باشد .  
"عبدالحمید صابری " مدیر آموزش وپرورش ناحیه یک با توجه به اهمیت و ضرورت آشنایی دانش آموزان با دنیای الکترونیکی ، لزوم تخصیص اعتبار وراه اندازی کارگاه مذکور را الزامی دانست و ازدانش آموزان به عنوان سرمایه های عظیم انسانی و آینده سازان مملکت خواست تا به نحو احسن از این فضای بوجودآمده استفاده کنند .
نمایش توانمندی دانش آموزان و استفاده موثر از سیستم های هوشمند، قرائت دکلمه، اجرای سرود دانش آموزی ، پخش کلیپ و بازدید از فضای آموزشگاه دخترانه ام البنین از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

بخش نظردهی بسته شده است..