۱۹ تن آرد بین نیازمندان یزد توزیع شد

no-thumbs

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان بیش از ۱۹ تن آرد بین نیازمندان و مددجویان کمیته امداد استان توزیع شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز "سیدجلال حسینی"با بیان این خبر اظهار داشت :  19 تن آرد با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵۱ میلیون ریال از محل وجوه کفارات از سوی دفتر آیت الله سید محمدرضا مدرسی طباطبایی یزدی از فقهای شورای نگهبان به این نهاد تحویل داده شد که بین نیازمندان توزیع ش

وی افزود: این میزان آرد بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان‌های ابرکوه، تفت، خاتم و مهریز توزیع شده است.

حسینی تصریح کرد: فقر از مهمترین مسائل و دردهای جوامع بشری است که اسلام و مبانی دینی هم به عنوان ایدئولوژی الهی و بینش توحیدی بر آن تاکید دارد تا وجود فقر از جامعه ریشه‌کن شود.

وی خاطرنشان ساخت : بسیاری از افراد نیازمند و محروم جامعه قادر به تأمین هزینه‎‎های بالای معیشتی خود نیستند و این نهاد در خصوص بر طرف کردن مشکلات محرومین با همت و همراهی خیرین، خود را مسئول می‌داند تا بتواند از توسعه وافزایش فقر در جامعه جلوگیری کند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان افزود: کلیه پایگاه ها و دفاتر کمیته امداد امام خمینی(ره) استان آماده دریافت وجوهات شرعی مؤمنان برای هزینه کرد در راستای کمک به نیازمندان و مددجویان است.

 

بخش نظردهی بسته شده است..