همسان سازی تعرفه خدمات درمانی بیمه سلامت با دیگر بیمه‌های درمانی

no-thumbs

مدیر عامل بیمه سلامت از همسان‌سازی تعرفه‌های خدمات درمانی بیمه سلامت با دیگر بیمه‌های درمانی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز دکتر محمد جواد کبیر مدیر عامل بیمه سلامت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان  گروه علمی،‌ پزشکی باشگاه خبرنگاران از ارتقای کیفیت خدمات درمانی بیماران تحت پوشش بیمه سلامت همگانی خبر داد و گفت: در واقع با این برنامه سطح دسترسی و بهره‌مندی مردم تحت پوشش بیمه همگانی در مراکز دولتی ارتقا پیدا می‌کند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر دیگر میزان تعرفه‌ها و هزینه‌ها با همسان سازی بیمه‌ها مطابق با دیگر بیمه‌های درمانی همچون تامین اجتماعی و خدمات درمانی شده است.

کبیر با اشاره به این از اردیبهشت سال گذشته با آغاز اجرای طرح رایگان بیمه درمانی تقریبا ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر متقاضی در سامانه بیمه سلامت ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر دفترچه بیمه درمانی خود را دریافت کرده‌اند.

گفتنی است، که پیش بینی می‌شد که بیش از ۱۰ میلیون نفر در کشور تحت هیچ پوشش بیمه‌ای نیستند که با اجرای طرح تحول به منظور دسترسی‌ عادلانه مردم به خدمات درمانی طرح بیمه درمانی رایگان از سال گذشته برای افرادی که تحت هیچ پوشش بیمه‌ای نیستند آغاز شد که با استقبال خوبی نیز همراه بوده است.

بخش نظردهی بسته شده است..