مشکلات آنتن دهی تلفن همراه را به شماره ۰۹۹۹۰ اطلاع دهید

no-thumbs

آی تی ایران - کلیه مشترکان تلفن همراه در ته ران مى توانند در صورت برخودرد با مشکلات آنتن دهى در نقاط مختلف مراتب را از طریق شماره تلفن 09990 به اطلاع واحد ارتباطات مردمى شرکت مخابرات برسانند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز کاربران تلفن همراه در تهران مى توانند نقاطى را که در آنها براى استفاده از تلفن همراه دچار مشکل هستند را به شماره ۰۹۹۹۰ شرکت مخابرات اعلام کنند تا با تشکیل یک پرونده تلفنى نسبت به رفع اشکال اقدام کنند.

بر این اساس کلیه گزارش هاى مردمى جهت بررسى و رفع اشکال به اداره بهینه سازى شرکت مخابرات اعلام مى شود و کارشناسان این اداره نیز با مراجعه به نقاط مذکور به بررسى موضوع خواهند پرداخت.

در این موارد اعلام گزارش مسایلى همچون زاویه آنتن هاى بى تى اس و تعداد آنها در منطقه مربوطه مورد بررسى قرار گرفته و نسبت به رفع مشکل اقدام خواهد شد.

به گفته یک کارشناس مخابرات زمان دقیقى براى حل مشکلات گزارش شده نمى توان اعلام کرد و بسته به مورد زمان رسیدگى به آن ها نیز متفاوت است .

گفتنى است شبکه تلفن همراه طى هفته هاى اخیر از وضعیت نامطلوبى برخوردار بود و در ساعاتى تماس از طریق این وسیله ارتباطى عملا غیر ممکن شده بود.

بخش نظردهی بسته شده است..