بهره برداری شبکه جمع‌آوری فاضلاب درتفت

no-thumbs

مدیر دفتر جمع‌آوری فاضلاب شهری استان یزد گفت: ۴۶۰۰ متر لوله‌گذاری شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهرک جانبازان و بخش‌هایی از مناطق گرمسیر و تله مختار شهر تفت انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزمحمدمهدی ثابتیان اظهار داشت: عملیات اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهرک جانبازان به طول ۵ هزار و ۴۶۵ متر و نصب ۴۶۰ فقره انشعاب فاضلاب در این مناطق از شهریورماه آغاز و با پیشرفت ۸۰ درصدی در حال اجرا است.

ثابتیان از پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی خط اصلی فاضلاب در خیابان جمهوری اسلامی این شهر به طول یک هزار و ۴۳۰ متر خبر داد .

وی خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها با اعتباری در حدود ۲۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی و به منظور تکمیل لوله‌گذاری مناطق مختلف شهر تفت در حال اجرا است .

وی با اشاره به اینکه طرح‌های فاضلاب در استان یزد روند روبه جلوی خود را دنبال می‌کند، افزود: این پروژه با استفاده از لوله‌های پلی اتیلن کاروگیت در قطرهای ۲۰۰ و ۴۰۰ میلی‌متر اجرا می‌شود .

مدیر دفتر جمع آوری فاضلاب شهری استان یزد عنوان کرد: اجرای طرح های فاضلاب در استان یزد نقش مهمی در کاهش آلودگی هوا و همجنین جبران کم آبی استان یزد ایفا می‌کند.

بخش نظردهی بسته شده است..