انتقادنماینده مهریز از موازی کاری در فعالیت های فرهنگی

no-thumbs

نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی از موازی کاری در انجام فعالیت های مختلف فرهنگی انتقاد کرد و خواستار بررسی و بازنگری در این امر شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده در جمع مدیران فرهنگی و اجتماعی شهرستان مهریز گفت: هم اکنون فعالیت های فرهنگی بصورت پراکنده توسط دستگاه های مختلف اجرایی انجام می شود .

وی اضافه کرد: اعتبارات در بخش فرهنگی کشور نسبتا خوب است و همه ساله برای اجرای برنامه ها اختصاص پیدا می کند ولی بعلت پراکندگی کارها و موازی بودن بسیاری از امور نتیجه لازم را در بر ندارد .

نماینده حوزه انتخابیه مهریز تصریح کرد: راهکار اصلی برای انجام درست و مفید فعالیت های فرهنگی آن است که تمامی امور در این بخش مهم و سرنوشت ساز بصورت دقیق و برنامه ریزی شده هدایت و ساماندهی شود .

زاره زاده گفت: هم اکنون اکثر دستگاه های فرهنگی دارای اعتبار بخش فرهنگی هستند و در طول سال کارهای مختلفی را انجام می دهند که متاسفانه خروجی خوبی را در بر نداشته است .

نماینده مردم مهریز ، بافق ، بهاباد ، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: چاره کار در آن است که تمامی فعالیت های فرهنگی در کشور فقط توسط یک مجموعه برنامه ریزی و نظارت و هداسیت شود .

زارع زاده گفت: تا منوال کار همین رویه و وضعیت کنونی باشد قطعا نه تنها هیچ ثمر و اثری برای مردم و جوانان ندارد که بلکه سرمایه های کشور نیز هدر می رود .

 

بخش نظردهی بسته شده است..