مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد:

ارتقای دانش علمی ذیحسابان را به جد دنبال می‌کنیم

no-thumbs

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد از ارتقای سطح دانش علمی و آشنایی ذیحسابان استان با قوانین روز به عنوان یکی برنامه‌های در دستور کار این اداره کل برای توانمندتر کردن فعالان این بخش خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز  "علی نمازی" در این نشست معرفی ذیحساب سازمان مدیریت و برنامه‎‎ریزی استان که به دنبال احیاء و تشکیل این سازمان اتفاق افتاد، با اشاره به نقش و جایگاه نظارتی ذیحسابان در دستگاه‌های اجرایی،  همکاری و تعامل ذیحسابان استان با مدیران دستگاه‌های اجرایی را خوب توصیف کرد.

وی با قدردانی از تلاش ذیحسابان از آنان به عنوان مشاوران مالی دستگاه‌ها یاد کرد و افزود: فعالان این بخش علاوه بر انجام وظایف خود در زمینه نظارت مالی دستگاه‌ها، کارشناسان خبره اقتصادی نیز محسوب می‌شوند.

نمازی بدنه ذیحسابی استان را توانمند برشمرد و اظهار کرد: ارتقای سطح دانش علمی و آشنایی آنها با قوانین روز از جمله برنامه‌های این اداره کل در راستای توانمندتر کردن فعالان این بخش است و این موضوع به جد دنبال می‌شود.

وی با ابراز خرسندی از فعالیت مجدد سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد به هم پوشانی برخی وظایف این سازمان و اداره کل امور اقتصادی و دارایی اشاره و ابراز امیدواری کرد که با همفکری و تعامل دو مجموعه، گام‌های اساسی در راستای اجرایی سیاست های دولت و نظام برداریم.

" حمید رضا نصیری زاده " رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هم در این نشست ضمن قدردانی از حسن توجه اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان در معرفی ذیحساب این سازمان، گفت: ذیحسابان نقش مهمی در تصمیم‌گیری دستگاه‌ها و سازمان‌ها دارند و ما امیدواریم در تعامل با این بخش به اهداف مورد نظر برسیم.

گفتنی است، در این مراسم "محمد جواد شکرانه " به عنوان سرپرست ذیحسابی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان معرفی شد.

یادآور می‏‏شود؛ در راستای سیاست وزارت امور اقتصادی و دارایی از اسفندماه سال گذشته تاکنون  ذیحساب جدید ۱۴ دستگاه اجرایی استان یزد معرفی شدند.

بخش نظردهی بسته شده است..