چهار هزار نونهال یزدی زیر پوشش فوتبال پایه قرار گرفتند

رییس هیات فوتبال استان یزد گفت: در تابستان امسال افزون بر چهار هزار نونهال و نوجوان پسر این استان زیر پوشش فوتبال پایه قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزمحمد حسین رسولزادگان در گفت و گو با ایرنا افزود: این نونهالان و نوجوانان در ۳۴ مدرسه فوتبال و فوتسال در یزد و شهرستان های تابعه این استان عضویت دارند .

وی اضافه کرد: از مجموع مدارس دارای مجوز فوتبال و فوتسال استان یزد ۲۲ مدرسه در شهر یزد و مرکز استان و بقیه نیز در ۹ شهرستان تابعه فعالیت می کنند .

رییس هیات فوتبال استان یزد گفت: یک مدرسه فوتبال ساحلی نیز به همت و پیگیری باشگاه فرهنگی ورزشی گلساپوش یزد در محله محمود آباد و مجموعه ورزشی سلمان فعال است .

رسولزادگان گفت: در طول تابستان توسط نماینده آکادمی ملی فوتبال و همچنین دستگاه های ورزشی و فرهنگی از تمامی مدارس فوتبال و فوتسال استان یزد بازدید و مورد ارزیابی قرار می گیرند .

وی افزود: انجام فعالیت های فرهنگی در کنار برنامه های فنی و ورزشی جزو اولویت های این مدارس در طول سال و بخصوص در فصل تابستان امسال است .

این مسوول گفت: خانواده ها در صورت مشاهد هرگونه مشکلی باید مراتب را بررسی و اصلاح امور با شماره تلفن ۳۷۲۲۷۰۷۱ و ۲ اطلاع دهند .

رسولزادگان خاطر نشان کرد: توسعه مدارس فوتبال و فوتسال نقش مهمی در تقویت فوتبال بزرگسالان و تیم های یزد در لیگ های کشوری خواهد داشت .

بخش نظردهی بسته شده است..