۱۸۰ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در یزد هزینه شد

عضو هیات مدیره ستاد دیه کشور گفت: از سال 83 تاکنون برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان یزد افزون بر 180 میلیارد ریال تامین و پرداخت شده است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزمحمد رضا اعتمادیان  در جشن گلریزان یزد افزود: از این میزان افزون بر ۲۰ میلیارد ریال آن از شاکیان رضایت گرفته شده و بقیه توسط خیرین و ستاد دیه تامین و پرداخته شده است .

وی ادامه داد: از ابتدای برگزاری جشن های گلریزان در استان یزد از سال ۸۳ تاکنون در مجموع ۸۸۲ زندانی جرائم غیرعمد که به مجازات های مالی محکوم شده بودند از زندان آزاد شدند.

این مسوول خاطر نشان کرد: مردم می توانند در طول سال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد یزد کمک های خود را با حساب جاری بانک ملی ۰۱۰۸۸۸۸۸۸۸۰۰۲ و بانک ملت ۱۲۵۵۲۵۹۳.۶۳ بانک رفاه کارگران شعبه مرکزی شماره حساب ۳۸۰۰۰۰۹۰ به نام ستاد دیه استان واریز کنند .

اعتمادیان گفت: اگر مال و ثروت خود را در راه خدا و کمک به نیازمندان خرج کنیم قطعا خداوند در قرآن خود وعده داده که ۷۰ برابر این مال را به ما بر می گرداند.

در این مراسم همچنین خیرین و مسوولان کمک های خود را برای آزادی ۱۱۱ زندان جرائم غیر عمد موجود در استان یزد تقدیم کردند و قرار شد جشن گلریزان در ۹ شهرستان یزد نیز برگزار شود .

دهمین همایش جشن گلریزان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد ، استاندار ، مدیران و خیران در سالن همایش شهید عباس پور برق منطقه ای یزد برگزار شد .

بخش نظردهی بسته شده است..