کاهش ۲۶ درصدی سرقت در استان یزد

no-thumbs

رئیس پلیس پیشگیری استان یزد در گفت و گو با سیمای مرکز یزد با اشاره به این که، امنیت فرهنگی در کنار امنیت اجتماعی زمینه ساز رشد و تعالی انسان ها است، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون با کاهش 26 درصدی سرقت روبرو هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز " حسن سلطانی" رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان یزد در تشریح این خبر اظهار داشت: ماه مبارک رمضان بهترین بستر برای ایجاد امنیت فرهنگی در جامعه اسلامی است و امنیت فرهنگی در کنار امنیت اجتماعی به همراه سلامت جسمی و روحی که از برکات ماه رمضان می باشد بستر و زمینه ساز رشد و تعالی انسان¬ها به سوی کمال و سیر الی الله می باشد.

وی ادامه داد: تلاش پلیس در ماه مبارک رمضان و به خصوص شب های قدر مضاعف می شود تا مردم بتوانند با آرامش در مساجد حضور پیدا کنند و به عبادات خود بپردازند و این تلاش پلیس با همکاری مردم آراسته تر می شود تا مردم حس زیبایی امنیت را با تمام وجود احساس کنند.
سرهنگ "سلطانی" تصریح کرد: حرمت نگه داشتن این ماه یک امر الزامی است و پلیس با حرمت شکنان و کسانی که تظاهر به روزه خواری در ملاءعام می کنند در چارچوب قانون رفتار می کند.
رئیس پلیس پیشگیری استان یزد در پایان با اشاره به وضعیت وقوع سرقت در استان، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون با کاهش ۲۶ درصدی سرقت روبرو بودیم که این امر با همکاری و تعامل خوب مردم با پلیس به وقوع پیوسته و این موضوع درماه مبارک رمضان بیشتر نمود پیدا کرده است.

بخش نظردهی بسته شده است..