گازرسانی به بهاباد اجرایی می‌شود

no-thumbs

نماینده مردم بهاباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بیمارستان ۳۸ تخت خوابی در بهاباد احداث می‌شود، همچنین از آغاز به کار پروژه گازرسانی به بهاباد در تیرماه جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزدخیل‌عباس زارع زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در بهاباد با اشاره به اهمیت افزایش میزان توجه به مناطق محروم در استان یزد، اظهار داشت: بهاباد یکی از شهرستان‌های محروم استان یزد است که هنوز از نعمت گاز بهره‌مند نشده است.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات لازم برای شروع به کار انتقال گاز به شهرستان بهاباد انجام شده و امیدواریم در این ماه، کلنگ این پروژه توسط مسئولان زده شود.

نماینده مردم بهاباد، مهریز، ابرکوه، خاتم و بافق در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بخشی از اعتبارات این پروژه تامین شده و بخش دیگر آن از معادن و کارخانه گندله‌سازی تامین می‌شود.

زارع زاده با اشاره به اینکه یکی از مهمترین مشکلات بهاباد پس از گاز، جاده بافق به بهاباد  است، عنوان کرد: این مسیر از جاده بسیار خطرناکی بهره دارد که هرساله شاهد خسارت‌های جانی و مالی فراوانی است.

سخنگوی کمیسیون شورهای مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برای دو بانده شدن این مسیر اعتباری در نظر گرفته شده تا بتوان بخش قابل توجهی از آن را امسال اجرایی کنیم.

 وی به اهمیت ایجاد بیمارستان در شهرستان بهاباد، گفت: این شهرستان تا به حال بیمارستان نداشته اما به یاری خدا طرح احداث بیمارستان ۳۸ تخت خوابی در بهاباد به تصویب رسید و امیدواریم با تامین اعتبار، به زودی شاهد شروع به کار ساخت این بیمارستان باشیم

بخش نظردهی بسته شده است..