یادواره شهدای هفتم تیر در میبد برگزار شد

no-thumbs

یادواره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش که در حادثه تروریستی هفتم تیر به شهادت رسیدند، با حضور خانواده‌های شهدا، مردم و مسئولان در میبد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزمحمد فخرالدینی در این یادواره بیان اینکه انسان‌های شاخص دارای ۳ ویژگی عالم بودن، تقوا داشتن و جهاد در راه خدا هستند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران برپایه ویژگی‌های انسان شاخص برپا شده و با تربیت آن ویژگی‌ها پایدار است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: در عصر امروز دانشمندان هسته‌ای و علمی سربازان و افسران جنگ نرم در برابر کفار هستند.

وی با اشاره به اهمیت توجه ویژه به حفظ و دستاوردهای انرژی هسته‌ای ایران تصریح کرد: شهدای غواص با حضور به موقع خود بین مردم ایران اسلامی، روحیه مجاهدت و رشادت را در جوانان ایران اسلامی تشدید کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به ضرورت جلوگیری از بی‌تفاوت شدن و جدا شدن جوانان از ایمان ادامه داد: دائش و نیروی تکفیری توان مقابله با دین و روحیه جهادی شیعیان را ندارند.

وی با اشاره به ضرورت مسلح شدن به سلاح علم و دین توسط جوانان بیان کرد:  شهید بهشتی راه تجهیز به مباحث علمی و دینی را در کشور ایران باز کرد.

مرثیه‌خوانی و اجرای گروه موزیک نظامی از دیگر برنامه‌های یادواره شهدای هفتم تیر در میبد بود.

بخش نظردهی بسته شده است..