نقاط پر تراکم شهر یزد به فیبر نوری مجهز شوند

no-thumbs

مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس یزد توسط دوربین‌های کنترل ترافیک ضبط و پخش می‌شود، گفت: زیرساخت‌های فنی یزد برای پوشش زنده تلویزیونی ضعیف است و نقاط پرتراکم یزد باید به فیبر نوری مجهز شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزپهلوانیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یزد، با بیان اینکه توجه به زیرساخت‌های صوتی و تصویری به منظور پوشش کامل مراسم‌های ملی مذهبی در استان یزد ضروری است، اظهار داشت: زیر‌ساخت‌های فنی برای پوشش تلویزیونی برنامه‌ها و مراسم‌ها در استان یزد بسیار ضعیف است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد گفت: میدان امیر چخماق، مسجد روضه محمدیه و مسجد ملااسماعیل یزد به دلیل تراکم جمعیت در مراسم‌های ملی مذهبی باید به فیبر نوری مجهز شوند.

پهلوانیان با اشاره به ضرورت تهیه تصویر و خبر مطلوب از برپایی راهپیمایی روز قدس در استان یزد افزود: استفاده از دوربین‌های کنترل ترافیک و نظارتی موجود سطح شهر به منظور تهیه تصاویر کامل از راهپیمایی روز قدس برای اولین بار در استان یزد از جمله برنامه‌های صدا و سیمای مرکز یزد در راهپیمایی روز قدس است.

وی دعوت مردم استان یزد به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، اجرای برنامه‌های تلویزیونی مختلف با موضوع غزه و فلسطین و پوشش کامل تصویری و خبری از مراسم‌های مربوط به روز قدس به ویژه راهپیمایی را از جمله برنامه‌های تدوین شده از سوی صدا و سیمای مرکز یزد عنوان کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد با اشاره به اهمیت پوشش هرچه بهتر برنامه‌های مربوط به روز قدس، گفت: صدا و سیمای یزد نهایت تلاش خود برای پوشش کامل راهپیمایی این روز مهم را به کار می‌بندد.

بخش نظردهی بسته شده است..