زیرساخت‌های ورزشی استان یزد تقویت می‌شود

no-thumbs

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد با بیان این مطلب که زیرساخت‌های ورزشی استان یزد باید تقویت می‌شوند، گفت: هیچ محدودیتی در زمینه ارائه خدمات ورزشی به اتباع بیگانه نداریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزبه نقل از تسنیم مسعود شریعتی صبح امروز در در نشست کمیته ساماندهی اجتماعی، فرهنگی و امنیتی مناطق ویژه اجتماعی استان یزد که با محوریت ساماندهی و استفاده از تمام ظرفیت استان برای تدوین برنامه‌های فرهنگی در اوقات فراغت برگزار شد، اظهار داشت: توجه به تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی در استان یزد به ویژه مناطق ویژه اجتماعی مهم و حائز اهمیت است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با تاکید بر اهمیت ارتقای خدمات ورزشی در استان یزد، گفت: کمبود ارائه خدمات فرهنگی و ورزشی در مناطق محروم و حاشیه‌نشین استان یزد، به دلیل عدم وجود زیرساخت‌های مناسب است.

شریعتی استفاده از ظرفیت تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان به منظور تبادل امکانات در جهت تسریع و ارائه خدمات بهتر به مناطق محروم و ویژه اجتماعی را از جمله مهمترین راهکارهای اجرایی در زمینه توسعه فعالیت‌های ورزشی در یزد دانست.

وی با اشاره به ارائه خدمات مختلف ورزشی به اتباع خارجه در استان یزد گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان یزد هیچ محدودیتی در راستای ارائه خدمات ورزشی به اتباع خارجی نداشته و ندارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ارائه خدمات ورزشی به تمام اقشار جامعه را یکی از اهداف اداره کل ورزش و جوانان استان یزد دانست و گفت: در حال حاضر بهترین سانس برخی از مجموعه‌های ورزشی استان یزد در اختیار اتباع خارجی است.

بخش نظردهی بسته شده است..