۲۰۰۰ نفر در المپیاد ورزشی محلات یزد شرکت می‌کنند

no-thumbs

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری یزد با اشاره به ضرورت مشارکت دستگاه‌های مختلف استان در ارائه خدمات بهتر به مناطق ویژه اجتماعی استان یزد گفت: بیش از ۲ هزار نفر در المپیاد ورزشی محلات یزد شرکت می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزمحمدرضا دشتی در نشست کمیته ساماندهی اجتماعی، فرهنگی و امنیتی مناطق ویژه اجتماعی استان یزد، با اشاره به حضور ۶۳۰ نفر از جوانان و نوجوانان در المپیاد ورزشی محلات سال گذشته گفت:  برگزاری المپیاد ورزشی محلات در ۱۲ رشته مختلف ورزشی با ظرفیت بیش از ۲ هزار نفر به مدت۴۰ روز از مهمترین برنامه‌های سازمان فرهنگی ورزشی استان یزد در اوقات فراغت امسال است.

وی با بیان اینکه عمده برنامه‌های تدوین شده در سازمان فرهنگی ورزشی با محوریت ورزشی برای کودکان و نوجوانان است، اظهار داشت: امسال کارت تخفیف ۷۰ درصدی استفاده از مجموعه‌های ورزشی استان صادر و در محلات استان یزد توزیع می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری یزد افزود: اجرای ۲۰ جشن خیابانی در سطح محلات، برگزاری نمایشگاه ورزش به مدت یک هفته و برگزاری مسابقه فرهنگی ورزشی به مدت ۹۰ شب در محلات از دیگر برنامه‌های در دستور کار سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد است.

دشتی با اشاره به ضرورت راه‌اندازی خانه محلات در مناطق ویژه اجتماعی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه فرهنگی و اجرای کلاس‌های هنری با رده‌های سنی مختلف در مناطق ویژه اجتماعی از دیگر اقدامات در دست اجرای سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد است.

بخش نظردهی بسته شده است..