رکوردشکنی امسال یزدی‌ها در مصرف بنزین

no-thumbs

بنابر اعلام شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد، مصرف فرآورده های نفتی در این مدت به بیش از 384 میلیون و 670 هزار لیتر رسید که این رقم در مدت مشابه سال قبل 499 میلیون لیتر بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزبه گفته فرازمند توزیع انواع فرآورده نفتی استان نیز شامل بنزین، نفت سفید، نفت گاز و نفت کوره در این مدت به ۳۸۴ میلیون لیتر رسید در حالیکه در مدت مشابه سال قبل این میزان نزدیک به ۵۰۰میلیون لیتر بود.

فرازمند از مصرف ۱۲۵میلیون و ۱۴۷هزار لیتر بنزین در سه ماه نخست امسال در این منطقه خبرداد و افزود: مصرف این سوخت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل۲۶.۸ درصد افزایش یافته است.

وی افزود، در ۹۳ روز نخست امسال، بیش از۲۱۸میلیون نفت گاز در این منطقه مصرف شد که از کاهش ۲۹درصدی مصرف این فرآورده نفتی نسبت به مدت مشابه سال قبل (۳۰۸میلیون لیتر ) حکایت دارد.

مدیر منطقه یزد میزان مصرف نفت سفید این منطقه را ۳میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر اعلام و اظهار داشت: در مصرف این فرآورده ،شاهد کاهش۳۲درصدی مصرف نسبت به سه ماه نخست سال پیش بودیم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد در تشریح میزان مصرف نفتکوره مصرفی این منطقه یادآور شد: بیش از۲۴ میلیون و ۹۶۰هزار لیتر نفت کوره توزیع گردیده که این مقدار نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۱.۵ درصد کاهش دارد.

مدیر منطقه یزد ادامه گاز رسانی به صنایع ، شهرها وروستاهای فاقد گاز مایع ومدیریت مصرفه بهینه توسط مصرف کنندگان را علت کاهش در مصرف فرآورده های نفتی دانست.

فرازمند علاوه بر مصرف این میزان فرآورده های نفتی مایع از توزیع ۲۴میلیون و۷۱۳هزارمتر مکعب گاز CNG در ۴۴باب جایگاه تک منظوره وچند منظوره در بهار امسال خبر داد و افزود: این میزان مصرف در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۲۴میلیون و ۸۹۱ لیتر بوده با کاهش قابل ملاحظه ای روبرو نبوده که امیداست باتوجه به کاهش قیمت این فرآورده پاک، گرایش به مصرف این فرآورده افزایش یابد.

بخش نظردهی بسته شده است..