طی حکمی از سوی میرمحمدی

انتصاب مشاور استاندار یزد در امور تحول و سلامت اداری

سیدمحمد میرمحمدی ضمن پذیرش استعفای عبداللهی مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری یزد، وی را بعنوان مشاور استاندار در امور تحول و سلامت اداری منصوب نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزدر حکم ابلاغی استاندار یزد آمده است : جناب آقای سعید عبداللهی باتوجه به مراتب تعهد، سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ بعنوان مشاور استاندار در امور تحول و سلامت اداری منصوب می شوید. امید است با توکل به خداوند متعال و استعانت از حضرت ولی عصر(عج) در پیشبرد اهداف نظام …به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران یزد؛سیدمحمد میرمحمدی ضمن پذیرش استعفای عبداللهی مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری یزد، وی را بعنوان مشاور استاندار در امور تحول و سلامت اداری منصوب نمود.

در حکم ابلاغی استاندار یزد آمده است :

جناب آقای سعید عبداللهی

باتوجه به مراتب تعهد، سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ بعنوان مشاور استاندار در امور تحول و سلامت اداری منصوب می شوید.

امید است با توکل به خداوند متعال و استعانت از حضرت ولی عصر(عج) در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی و سیاستها و برنامه های دولت تدبیر و امید در انجام امور محوله برابر ضوابط و مقررات مربوطه نهایت سعی و تلاش خود را مبذول نمایید و موفق و مؤید به تأییدات الهی باشید.

بخش نظردهی بسته شده است..