خرید تضمینی بالغ بر ۵ هزار تن گندم از کشاورزان استان یزد

no-thumbs

میزان تحویل گندم به مراکز خرید در شهرستان های ابرکوه، بهاباد وخاتم به بالغ بر 5 هزار تن رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزمعاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد با اعلام این خبر اظهار امیدواری کرد تا پایان زمان خرید این مقدار به ۱۶ هزار تن برسد.

سید علی محمد ضیاء کاشانی افزود: در این رابطه، جلسه خرید تضمینی گندم و جو با حضور معاون هماهنگی اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری، مدیر کل دفتر امور اقتصادی وبین الملل، مدیرکل شرکت غله وخدمات بازرگانی، سازمان تعاون روستایی، بانک کشاورزی، رئیس اداره کل حمل ونقل، رئیس سازمان جهادکشاورزی، معاونت و مدیر زراعت این سازمان برگزار شد.

وی گفت: دراین جلسه با تاکید بر مباحث خرید گندم مازاد بر مصرف کشاورزان در شهرستانها و واریز وجوه خرید گندم در اسرع وقت به حساب کشاورزان توسط بانک کشاورزی، تشکیل میز امداد در بانک کشاورزی به منظور پاسخگویی به مسائل مرتبط با خرید گندم به صورت شبانه روزی مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

ضیاء کاشانی افزود: فعال شدن مراکز خرید معرفی شده از طرف سازمان تعاون روستایی در شهرستان های ابرکوه، اردکان وخاتم برای خرید تضمینی محصول گندم و جو بر اساس دستور العمل اجرایی در سال ۹۴ صورت می گیرد و در مجموع تا کنون از ۱۳۵۰۰ هکتار سطح زیر کشت ۵۶۶۸ تن گندم خریداری شده است.

بخش نظردهی بسته شده است..