راه اندازی گروه دانش آموزی حامیان آب در شهر یزد

no-thumbs

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد از راه اندازی گروه دانش آموزی حامیان آب با همکاری سازمان دانش آموزی استان ، در شهر یزد خبر داد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزمحمد حسین شرعیاتی گفت : گروه حامیان آب متشکل از ۸۰ دانش آموز دوره پنجم،ششم و متوسطه منتخب از چند مدرسه در سطح شهر ، تشکیل و راه اندازی شد .

شرعیاتی اظهارداشت : دانش آموزان بعد از فراگیری آموزش های اولیه در خصوص روش های بهینه مصرف آب همراه با مربیان خود در سطح شهر حضور یافته و  شهروندان را از طریق آموزش چهره به چهره با روش های مصرف صحیح آب آشنا می کنند .

وی افزود : دانش آموزان به درب منازل و محل کار همشهریان مراجعه کرده و پس از طرح یک سری سوالات در خصوص نحوه مصرف آب توضیحات لازم در این خصوص را به آن ها ارائه و بروشورهای آشنایی با روش های صرفه جویی و لوازم کاهنده مصرف به آن ها تحویل می دهند .

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آبفا دانش آموزان را آینده سازان این کشور معرفی کرد و افزود : هدف از اجرای این طرح توسط دانش آموزان ، برقراری ارتباط بهتر با شهروندان برای آشنایی هر چه بیش تر آن ها با وضعیت کمبود آب استان و توجه آن ها به روش های مصرف صحیح آب دانست .

 

بخش نظردهی بسته شده است..