حمایت از مشارکت خیرین در برنامه های فرهنگی مهریز

no-thumbs

رستگاری گفت: دولت با جدیت از مشارکت خیرین در انجام برنامه های علمی و فرهنگی در این شهرستان حمایت می کند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز سید محمد رستگاری  در مراسم تجلیل از دانش آموزان نخبه مسابقات علمی مهریز که در کانون فرهنگی تربیتی شهید کشاورزی این شهرستان برگزار شد افزود: همراهی خیرین با دولت در انجام طرح ها خیلی موثر است.

 

وی اضافه کرد: دولت در حد توان خود با قدرت برای تحقق اهداف نظام در بخش های مختلف سرمایه گذاری های لازم را انجام می دهد و قطعا حضور خیرین دلسوز موجب ارتقای فعالیت ها و برنامه ها می شود .
 

فرماندار مهریز ادامه داد: برگزاری آیین تجلیل از دانش آموزان نخبه و برتر این شهرستان با همراهی و کمک های مادی و معنوی دو خیر علمی مهریز یک حرکت شایسته و الگویی برای دیگران است.
 

رستگاری اظهار داشت: دانش آموزان مهریز خوشبختانه با همت فرهنگیان و آموزش و پرورش در تمامی رشته ها در سطح استان و کشور دارای درخشش هستند و باید این روند ادامه یابد .
 

وی گفت: تجلیل از نخبگان علمی اعم از دانش آموزان و دانشجویان مهریزی در رشته های مختلف و مباحث آموزشی کاری قابل تقدیر و برای تداوم این کار به حمایت خیرین و نخبگان منطقه نیاز است .
 

در پایان این مراسم که جمعی از فرهنگیان و خانواده ها حضور داشتند با لوح و تندیس از دانش آموزان نخبه علمی مهریز تقدیر بعمل آمد .
 

مهریز ۵۰ هزار نفری دارای هشت هزار دانش آموز و ۱۰۰ مدرسه است .

 

بخش نظردهی بسته شده است..