بهداشت و درمان از اولویت های دولت تدبیر و امیدتفت

no-thumbs

فرماندار تفت موضوع بهداشت و درمان را از اولویت های کاری دولت تدبیر و امید برشمرد و گفت: طرح تحول نظام سلامت، اقدامی موفقیت آمیز و حرکتی ارزشمند و بزرگ بود که باید در همه ابعاد ادامه یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز محمود زارع رشکوییه روز دوشنبه در نشست شورای بهداشت شهرستان با اشاره به اهمیت مقوله بهداشت گفت: هرچه در حوزه بهداشت بهتر و بیشتر کار شود هزینه های درمان بسیار کاهش خواهد یافت.

وی به موضوع بهداشت در نانوایی های شهرستان اشاره کرد و گفت: نانوایی ها از جمله مراکزی هستند که روزانه و به صورت مستمر با مردم در ارتباط هستند و این موضوع اهمیت توجه به رعایت سلامت و بهداشت را در این مراکز دوچندان می کند.

فرماندار تفت با تقدیر و قدردانی از تلاش نانواهای شهرستان تفت در خدمت رسانی سالم به مردم شریف گفت: نانوایی ها چه از نظر بهداشت فردی و چه از نظر بهداشت محیطی باید مناسب و در شرایط مطلوب باشند و دستگاههای مرتبط نیز نظارت های لازم را به عمل آورده و احیانا نکات اصلاحی را متذکر شوند.

زارع همچنین بر برگزاری کلاسهای آموزشی در حوزه سلامت برای اصناف گوناگون تاکید کرد.

ارائه گزارشی از اجرای طرح بهداشت کشاورزی، بهداشت و بهسازی کارگاههای قالیبافی روستایی، بازرسی های بهداشتی از معاون و کارگاههای مختلف شهرستان و همچنین نحوه فعالیت در بخش طب کار از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

بخش نظردهی بسته شده است..