افتتاح ۴ واحد فولاد، زمین چمن و سالن شنا در اشکذر

no-thumbs

فرماندار شهرستان اشکذر گفت: در هفته دولت سال جاری 18 پروژه بزرگ با اعتباری بالغ بر870 میلیارد ریال در بخش های مختلف این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزمحمدعلی شاه حسینی در این رابطه افزود: در این طرح ها چهار پروژه فولاد و یک مجموعه فرهنگی، شش واحد گلخانه ، پرورش مرغ گوشتی، واحد روغن گیری از کنجد به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: باند دوم آسفالت بلوار وحدت، باند دوم آسفالت بلوار مهر حد فاصل میدان امام حسین ع تا بلوار دانشگاه، ساماندهی و تکمیل بلوار ورودی شمسی، ساماندهی و تکمیل بلوار ورودی رسالت صدرآباد، روشنایی بلوار ورودی حسین آباد و حسن آباد، تامین روشنایی بلوار داداش پور، تامین روشنایی ادامه بلوار کافی آباد، تامین روشنایی خیابان راه آهن اشکذر از دیگر طرح های تکمیل شده هفته دولت سال جاری است که افتتاح خواهد شد.

 

فرماندار شهرستان اشکذر افزود: ساختمان اداری مجتمع ورزشی کارگران، استخر شنای کلانتریان و زمین چمن رضوانشهر از دیگر پروژه هایی است که به بهره برداری خواهد رسید.

شاه حسینی گفت: یکی از مطالبات به حق مردم اشکذر ارتقا و بهبود وضعیت بهداشت و درمان است که با پیگیری های انجام شده درمانگاه تامین اجتماعی اشکذر به کلینیک تخصصی ارتقا خواهد یافت و یک درمانگاه شبانه روزی نیز افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: با پیگیری های انجام شده با توجه به اینکه کلنگ احداث بیمارستان اشکذر چندین سال قبل به زمین زده شد اما دارای اشکالاتی بود که با پیگیری انجام شده و موافقت وزیر محترم بهداشت، امیدواریم طی مراحل اخذ مجوز کمیسیون ۲۱۵ زودتر تصویب شود و ساخت این بیمارستان که خیری محترم تا ۵۰ درصد آن را تعهد نموده به زودی آغاز شود.

فرماندار اشکذر گفت: دهها پروژه دیگر نیز در بخش خصوصی، صنعتی و کشاورزی روز چهارشنبه که به عنوان روز اشکذر نامگذاری شده به بهره برداری خواهد.

بخش نظردهی بسته شده است..