فرماندار اشکذر: امید در کشور زنده شده است

no-thumbs

فرماندار اشکذر گفت: بواسطه اقدامات دولت، امید در کشور زنده شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز محمدعلی شاه حسینی در نشست با خبرنگاران محلی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت و روز کارمند اظهار داشت: این شهدای بزرگوار اسوه اخلاق، تقوی، از خود گذشتگی و ایثار بودند که برای همه سرمشق و الگوی خدمت به مردمند.

فرماندار اشکذر اظهار داشت: سالگرد استقرار دولت تدبیر و امید در بیست و چهارم خرداد فرصتی دست داد که بیش از آغاز هفته دولت به انعکاس خدمات دولتمردان بپردازیم.
وی افزود: در طول یک سال گذشته تدابیر خوب دولت و کارگزاران نظام باعث شد تا حد زیادی از امید در جامعه زنده شود.

شاه حسینی در ادامه به نقش اصحاب رسانه در توسعه و پیشرفت اشاره کرد و گفت: انتظار داریم به دور از اختلافات و با بیان تفاوت ها مسیر توسعه همه جانبه شهرستان فراهم گردد.

فرماندار اشکذر نیاز امروز شهرستان را همدلی و هنوایی و پرهیز از اختلافات بین مناطق عنوان کرد و افزود: برای پیشرفت باید هم صدا و همنوا شویم.

این مقام مسئول با تشریح خدمات دولت در شهرستان گفت: در هفته دولت دهها پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۷۰ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار اشکذر تصریح کرد: عمده این طرح‌ها از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف صنایع فولادی، واحد پرورش طیور، واحدهای گلخانه ای، طرح‌های عمران شهری و روستایی و حوزه‌های فرهنگی است.

شاه حسینی در ادامه این نشست خبری به چالش های اساسی شهرستان اشاره کرد و گفت: آلودگی زیست محیطی به عنوان اصلی ترین مشکل و چالش شهرستان نیازمند توجه جدی مسئولان استانی می باشد.

شاه حسینی با بیان صنعتی بودن منطقه اشکذر افزود:  باید برای کاهش آلایندگی واحدهای صنعتی و تولیدی  و استقرار صنایع پاک در این شهرستان تدبیر شود که یکی از سیاست‌های فرمانداری نیز تحقق این مهم است.

این مسئول یکی دیگر از مشکلات شهرستان در حوزه بهداشت و درمان  را مطالبه مردم در راستای ارتقاء خدمات بهداشتی و درمانی ذکر کرد.

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان در ادامه به  فاز اجرایی شدن سند توسعه و چشم انداز شهرستان اشاره کرد و گفت: ۱۴ سیاست مهم در قالب سند توسعه و چشم انداز برای شهرستان تصمیم گیری شده است که مباحث مربوط به َآلایندگی زیست محیطی و توسعه صنایع پاک به ویژه صنعت گردشگری مورد تاکید قرار گرفته است.

وی با تاکید بر جایگاه ویژه پرورش اسب در این شهرستان تاکید کرد: منطقه اشکذر قطب پرورش اسب در کشور است از این رو ایجاد دهکده بزرگ سوارکاری را در کنار باشگاه‌های پرورش اسب اشکذر مد نظر داریم.

بخش نظردهی بسته شده است..