همایش تجلیل از داوطلبین و خیرین جمعیت هلال احمراردکان

no-thumbs

همایش تجلیل از داوطلبین و خیرین جمعیت هلال احمر استان یزد در هفته هلال احمر برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزجوادکمال آبادی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان در آغاز این برنامه ضمن خوش آمدگویی به همه داوطلبین و تبریک هفته هلال احمر اظهار داشت: برگزاری این همایش، تجلیل از خدمات داوطلبانی است که خدمت به همنوعان و آسیب دیدگان را در سر لوحه کار خود قرار داده و بدون چشم داشتی عاشقانه فعالیت می‌کنند و همچنین فرهنگ سازی و نهادینه کردن این اقدامات از اصول انساندوستانه سازمان جمعیت هلال احمر است.

کمال آبادی گفت: این همایش تجلیل از داوطلبین و خیرین برگزیده جمعیت هلال احمراستان هرچند جواب گوی تمام فعالیت‌ها و زحماتی نیست که از سوی داوطلبان انجام شده است اما راهی برای ترغیب هرچه بهتر آنان به ارائه خدمت است.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان در ادامه پیام دکتر تابش نماینده محترم مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی به این همایش را قرائت نمود.

در ادامه این برنامه دکتر حمید پارساییان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد ضمن تبریک بمناسبت هفته هلال احمر بیان کرد: نام پرآوازه جمعیت هلال احمر باصفات و خصایل نیکویی همچون احسان، صبر، نیکوکاری، گذشت و ایثار گره خورده است. کارکنان و اعضای داوطلب وافتخاری جمعیت هلال احمر به خود می‌بالند که در سخت‌ترین شرایط و بحرانی‌ترین لحظات به ویژه درهنگام خشم وقهر طبیعت در کنار همشهریان و هموطنان و همنوعان خود حاضر بوده‌اند و برای آسایش و رفاه آن‌ها از آرامش و عافیت خود چشم پوشیده‌اند.

دکتر پارساییان در ادامه اظهار داشت: خدمات داوطلبانه جزء اصول جمعیت هلال احمر است و جمعیت بدون در نظر گرفتن هر گونه تبعیض از‌نژاد، رنگ و مذهب به همه انسان‌ها ارائه خدمات می‌دهد. تشکیلات اداری هلال احمر جواب گویی بحران‌ها و حوادث نیست بلکه با استفاده از حضور داوطلبان آموزش دیده و سازمان یافته جمعیت می‌سر و شدنی است.

در پایان مراسم ضمن اجرای نمایش و موسیقی از فعالان و داوطلبان بر‌تر و خیر جمعیت هلال احمر استان یزد تجلیل شد.

شایان ذکر است در این برنامه مسئولین شهرستان اردکان و اعضای هیئت مدیره و اعضای شورای اجرایی کل استان نیزدر این مراسم حضور داشتند.

بخش نظردهی بسته شده است..